На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
95 592.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2271905237 |
---|---|
Поштова адреса | 81500, Україна, Львівська область, м Городок, вул .Комарнівська 40 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гануляк Мирон Антонович |
Телефон | +380677270438 |
Ел. пошта | myron.ganulyak@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-11-000110-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 95 592.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 478.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 січня, 11:37 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 січня, 11:37 |
Дата останніх змін | 1 лютого, 09:17 |
Сметана1138 кілограм Адреса поставки: 81500Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 11:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
Розрахунки проводяться шляхом: Постачальник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації, що додається до Договору про закупівлю і є його невід'ємною частиною. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства. Постачальник надає Замовнику рахунок та видаткову накладну в день поставки відповідної партії товару. До рахунка додаються: видаткова накладна. Замовник оплачує товар згідно з накладними, відповідно до поступлень з місцевого бюджету на відповідний КЕКВ 2230. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02144594 |
Поштова адреса | 81500, Україна, Львівська область, Horodok, 16 Dzherelna St |
Ім'я |
Пилат Богдан Ярославович (Nester Svitlana Mykolaivna) |
Телефон | +380323130462 |
Ел. пошта | gorodokrvo@gmail.com |