На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.1. Послуги з оперативного управління документообігом в інтегрованій автоматизованій системі «Бухгалтерський облік платежів» (ІАС «БОП»). 1.2. Оперативне управління документообігом в інтегрованій автоматизованій системі «Бухгалтерський облік платежів» включає в себе: 1.2.1. Актуалізація довідників ІАС «БОП»: «юридичні особи (контрагенти)», «банки», «країни»; 1.2.2. Забезпечення збору, аналізу та узагальнення звернень користувачів щодо роботи модулю імпорту виписок з системи «Клієнт-банк»; 1.2.3. Забезпечення оперативного реагування на проблеми в управлінні документообігом ІАС «БОП»; 1.2.4. Організація функціонування служби підтримки документообігу в ІАС «БОП".
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-15-001840-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 15 січня, 14:34 |
---|
послуги з оперативного управління документообігом в інтегрованій автоматизованій системі «Бухгалтерський облік платежів»1 послуга Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1 Строк: до 31.12.2020 14:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72590000-7, Професійні послуги у комп’ютерній сфері |
2.4. Оплата послуг, наданих Виконавцем за місяць, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідного Акта здачі-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі рахунку, наданого Виконавцем, та Акта здачі-приймання наданих послуг, підписаного Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП «Український інститут інтелектуальної власності» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31032378 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Глазунова, 1 |
Ім'я |
Черняєв Святослав Юрійович ( ) |
Телефон | +380444983854 |
Ел. пошта | s.chernyaev@uipv.org |