На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 696 295.62 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. Згідно вимог ТД учасник має надати інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (зазначити «наявна інформація» або «відсутня інформація»)*, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1.). У випадку, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – Учасником в даному розділі надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав відсутності даної інформації. Учасник довідкою від 17.02.2020 № 1, інформує, що зазначена інформація наявна в зазначеному реєстрі. Однак, при перевірці встановлено, що інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи відсутня на офіційному сайті Міністерства юстиції за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. При цьому, роз’яснення в довільній формі також відсутні. 2. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасником надано договір оренди № 01032017 від 01.03.2017 року, Додаткову угоду № 1 до даного договору, Додаток № 16 від 31.12.19р. та Акт прийому передачі. Згідно умов наданого договору оренди обладнання № 01032017 від 01.03.2017 року, зазначений договір має додатки №№ 1 – 15, які відсутні в складі пропозиції до договору. Учасником порушено вимогу ТД щодо надання на підтвердження інформації зазначеної в довідці № 6 від 17.02.2020 про наявність матеріально-технічної бази, документів підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3. Учасником порушено вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації, а саме: 3.1. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали, перелік яких зазначено Учасником в листах №№ 1/1, 1/2 та 1/3, відповідно, не мають підтвердження строку дії: - висновок № 602-123-20-1/5095 від 14.02.2018р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. - висновок № 602-123-20-1/5094 від 14.02.2018р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. - висновок № 602-123-20-3/27628 від 11.09.2017р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. 3.2. згідно вимог ТД У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не мають строку дії, та дійсні на строк дії ТУ У: - висновок СЕС № 602-123-20-1/23077 від 18.07.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016 «Вироби паперові господарсько-побутового та санітарно гігієнічного призначення. Технічні умови» - висновок СЕС № 602-123-20-1/1793 від 31.01.2019р., дійсний на термін дії ТУ У 25.2-245593200-005:2010 «Вироби побутового та господарського призначення з пінополіуретану». - висновок СЕС № 602-123-20-1/30575 від 29.09.2017р., дійсний на термін дії ДСТУ 4544:2006 «Мило господарське тверде» В складі пропозиції відсутні витяги з зазначених ТУ стосовно строку їх дії. 4. Надана учасником банківська гарантія в якості тендерного забезпечення пропозиції, не містить примітки або застереження на який саме Закон здійснюється посилання та застосовуються умови неповернення банківської гарантії.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. Згідно вимог ТД учасник має надати інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (зазначити «наявна інформація» або «відсутня інформація»)*, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1.). У випадку, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – Учасником в даному розділі надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав відсутності даної інформації. Учасник довідкою від 17.02.2020 № 1, інформує, що зазначена інформація наявна в зазначеному реєстрі. Однак, при перевірці встановлено, що інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи відсутня на офіційному сайті Міністерства юстиції за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. При цьому, роз’яснення в довільній формі також відсутні. 2. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасником надано договір оренди № 01032017 від 01.03.2017 року, Додаткову угоду № 1 до даного договору, Додаток № 16 від 31.12.19р. та Акт прийому передачі. Згідно умов наданого договору оренди обладнання № 01032017 від 01.03.2017 року, зазначений договір має додатки №№ 1 – 15, які відсутні в складі пропозиції до договору. Учасником порушено вимогу ТД щодо надання на підтвердження інформації зазначеної в довідці № 6 від 17.02.2020 про наявність матеріально-технічної бази, документів підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3. Учасником порушено вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації, а саме: 3.1. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали, перелік яких зазначено Учасником в листах №№ 1/1, 1/2 та 1/3, відповідно, не мають підтвердження строку дії: - висновок № 602-123-20-1/5095 від 14.02.2018р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. - висновок № 602-123-20-1/5094 від 14.02.2018р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. - висновок № 602-123-20-3/27628 від 11.09.2017р., але не надано другу сторінку із терміном дії цього висновку. 3.2. згідно вимог ТД У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не мають строку дії, та дійсні на строк дії ТУ У: - висновок СЕС № 602-123-20-1/23077 від 18.07.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016 «Вироби паперові господарсько-побутового та санітарно гігієнічного призначення. Технічні умови» - висновок СЕС № 602-123-20-1/1793 від 31.01.2019р., дійсний на термін дії ТУ У 25.2-245593200-005:2010 «Вироби побутового та господарського призначення з пінополіуретану». - висновок СЕС № 602-123-20-1/30575 від 29.09.2017р., дійсний на термін дії ДСТУ 4544:2006 «Мило господарське тверде» В складі пропозиції відсутні витяги з зазначених ТУ стосовно строку їх дії. 4. Надана учасником банківська гарантія в якості тендерного забезпечення пропозиції, не містить примітки або застереження на який саме Закон здійснюється посилання та застосовуються умови неповернення банківської гарантії.
Код ЄДРПОУ | 36399212 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 51200, Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, ВУЛИЦЯ КАЛНИШЕВСЬКОГО, будинок 24, квартира 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН" |
Телефон | +380630733905 |
Ел. пошта | tenderstepline@gmail.com |
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 20.02.2020 № 4.20. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Кирсанова Марія Семенівна; - Клітко Валерій Іванович; - Глебова Людмила Миколаївна Надано трудову книжку на працівника Кацько Лариса Миколаївна – але інформація не повна про прийняття, не вистачає ще однієї останньої сторінки. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 20.02.2020 № 4.20. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Кирсанова Марія Семенівна; - Клітко Валерій Іванович; - Глебова Людмила Миколаївна Надано трудову книжку на працівника Кацько Лариса Миколаївна – але інформація не повна про прийняття, не вистачає ще однієї останньої сторінки. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | griffinservice@ukr.net |
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. Учасником порушено вимоги п. 8 таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації щодо надання Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів. Учасником надано лист від 24.02.2020 вих.№166 з переліком миючих, дезінфікуючих засобів та витратних засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг. 1) Рідке мило, 5 кг (п.2), рідке мило господарське 4,5 кг (п. 34) – висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначені засоби відсутні в складі пропозиції. 2) згідно вимог ТД У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не мають строку дії, дійсні на строк дії ТУ У: - висновок СЕС № 602-123-20-1/11234 від 14.04.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 24.5-30357250-007-2004 «Мило господарське тверде. Технічні умови» чи до внесення змін та доповнень до рецептури. - висновок СЕС № 602-123-20-1/701 від 11.01.2018р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-00278793-008:2013 «Вироби санітарно – побутового призначення. Технічні умови» - висновок СЕС № 602-123-20-1/23077 від 18.07.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016 «Вироби паперові господарсько-побутового та санітарно гігієнічного призначення. Технічні умови» В складі пропозиції відсутні витяги з зазначених ТУ стосовно строку їх дії. 2. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (учасник, який має намір брати участь в електронному реверсивному аукціоні, надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, оформлену відповідно до вимог Додатка № 2 цієї тендерної документації). Таким чином, надана учасником тендерна пропозиція (технічна частина) не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. Учасником порушено вимоги п. 8 таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації щодо надання Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів. Учасником надано лист від 24.02.2020 вих.№166 з переліком миючих, дезінфікуючих засобів та витратних засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг. 1) Рідке мило, 5 кг (п.2), рідке мило господарське 4,5 кг (п. 34) – висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначені засоби відсутні в складі пропозиції. 2) згідно вимог ТД У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Надані в складі пропозиції наступні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не мають строку дії, дійсні на строк дії ТУ У: - висновок СЕС № 602-123-20-1/11234 від 14.04.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 24.5-30357250-007-2004 «Мило господарське тверде. Технічні умови» чи до внесення змін та доповнень до рецептури. - висновок СЕС № 602-123-20-1/701 від 11.01.2018р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-00278793-008:2013 «Вироби санітарно – побутового призначення. Технічні умови» - висновок СЕС № 602-123-20-1/23077 від 18.07.2017р., дійсний на термін дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016 «Вироби паперові господарсько-побутового та санітарно гігієнічного призначення. Технічні умови» В складі пропозиції відсутні витяги з зазначених ТУ стосовно строку їх дії. 2. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (учасник, який має намір брати участь в електронному реверсивному аукціоні, надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, оформлену відповідно до вимог Додатка № 2 цієї тендерної документації). Таким чином, надана учасником тендерна пропозиція (технічна частина) не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Ткач |
Телефон | +380689272077 |
Ел. пошта | oksana.tkach@cleaning-pro.com.ua |
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, перелік яких зазначено учасником ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" в довідці від 15.02.2020 вих.№ 89. Однак, учасником порушено вимогу ТД, в складі пропозиції відсутні Висновки на вказану в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130 наступну продукцію: 1. Віддушка, 2. Автоматичний освіжувач повітря 3. Смужки для очищення унітазу. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 15.02.2020 № 82. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник має надати наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Так, учасником на виконання цих вимог надані документи з порушенням умов Тендерної документації, а саме: 3.1. Відскановано не повністю трудову книжку – та не має можливості встановити факт про прийом на роботу: Шидер Лідія Нікіфоровна. Гнатюк Галина Володимирівна ЯРЕМЕНКО КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. 3.2. На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Превор Людмила Іванівна. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. 3.3. В наданій довідці ПІП працівників не співпадають із наданими сканованими файлами трудових книжок: В довідці – ГОБРЕЙ АЛЛА ДМИТРІВНА – в трудовій книжці Вовчанкська АЛЛА ДМИТРІВНА, призвище змінено від 05.08.1995р. (запис в трудовій книжці) Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, перелік яких зазначено учасником ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" в довідці від 15.02.2020 вих.№ 89. Однак, учасником порушено вимогу ТД, в складі пропозиції відсутні Висновки на вказану в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130 наступну продукцію: 1. Віддушка, 2. Автоматичний освіжувач повітря 3. Смужки для очищення унітазу. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 15.02.2020 № 82. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник має надати наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Так, учасником на виконання цих вимог надані документи з порушенням умов Тендерної документації, а саме: 3.1. Відскановано не повністю трудову книжку – та не має можливості встановити факт про прийом на роботу: Шидер Лідія Нікіфоровна. Гнатюк Галина Володимирівна ЯРЕМЕНКО КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. 3.2. На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Превор Людмила Іванівна. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. 3.3. В наданій довідці ПІП працівників не співпадають із наданими сканованими файлами трудових книжок: В довідці – ГОБРЕЙ АЛЛА ДМИТРІВНА – в трудовій книжці Вовчанкська АЛЛА ДМИТРІВНА, призвище змінено від 05.08.1995р. (запис в трудовій книжці) Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Код ЄДРПОУ | 41947764 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛ. ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА , будинок 15, кімната 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Рибка |
Телефон | +380509709345 |
Ел. пошта | tatyanarybka424@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37701437 |
---|---|
Поштова адреса | 03069, Україна, Київська область, Київ, вул. Кіровоградська, будинок №38/58, літера Б, офіс 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давидович Тетяна Іванівна |
Телефон | +380444981047 |
Ел. пошта | tender@iws.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34617039 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Пост-Волинсьа, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шурубура Роман Анатолійович |
Телефон | 380443602122,380443602122 |
Ел. пошта | rbioua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-16-000541-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 696 295.62 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 46 962.96 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 140 888.86 UAH |
Період уточнень | до 15 лютого, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 лютого, 17:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 14:15 |
Аукціон |
6 квітня, 14:12 Переглянути |
послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територійServices of complex cleaning of buildings and surrounding areas1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Повна назва організації | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Назва організації | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Ім'я |
Каплуненко Світлана |
Телефон | 0444069942 |
Ел. пошта | KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |