На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 13337327 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Ходський |
Телефон | +380674304576 |
Ел. пошта | venec@venec.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-11-004339-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 480.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 лютого, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 лютого, 17:00 |
Дата останніх змін | 26 лютого, 17:53 |
Системні блоки для ЦБ-ФС3 штука Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59 Строк: до 20.03.2020 00:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти Вінницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141532 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, м. Винница, вул. Соборна, 59 |
Ім'я |
Богдан Білоконний |
Телефон | +380432651101 |
Ел. пошта | bilokonnyi_cbfs@ukr.net |