На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
337 920.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні характеристики: Дослідження сприйняття тимчасових навігаційних елементів (30 днів) Комплексна розробка дизайн-макетів навігаційних елементів Формування єдиного навігаційного документу з рекомендаціями розміщення навігаційних покажчиків (30 днів) Формування документу імплементації навігаційної системи (10 днів) Якісні характеристики: якість послуг має відповідати умовам Договору, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до Послуг відповідного характеру. Умови оплати: 4.1. Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання від Виконавця рахунку, виставленого на підставі письмової заявки від Замовника, перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату у розмірі 50 % ціни замовлених Послуг. Датою перерахування вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. 4.2. Решту ціни фактично наданих Послуг у розмірі 50%, Замовник перераховує на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного надання Послуг та підписання Сторонами Акту наданих послуг. Джерело фінансування - власні кошти.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-18-001162-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 337 920.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 18 лютого, 16:45 |
---|
Комплексна розробка проекту дизайн-макетів навігаційних елементів для аеропорту (власні кошти)1 послуга Адреса поставки: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7 Строк: до 30.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79420000-4, Управлінські послуги |
на підставі рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
після підписання акту наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Ганношина Катерина Анатоліївна |
Телефон | +380442817468 |
Ел. пошта | K.HANNOSHYNA@KBP.AERO |