На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Відповідно до пункту 1.2. Частини І Додатку 1 передбачено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази – підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для друку рахунків, зокрема, щодо наявності обладнання для виконання друку документів на промислових принтерах та фолдування документів на промислових фальцювальних апаратах зі швидкістю друку та фолдування не менш 30 тис. аркушів на годину. У свою чергу МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» в складі тендерної пропозиції надало довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням виключно найменування обладнання та його технічного стану. Інформація щодо швидкості друку та пропускної спроможності зазначеного обладнання, відсутня. Відповідно до пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації передбачено, що, зокрема Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію листа-відгуку від одержувача послуг, який повинен бути не більше місячної давнини (кінцевого строку подання тендерних пропозицій 30.03.2020) щодо виконання аналогічного договору із зазначенням дати та номеру договору, предмету договору та кількості друку тиражів. На виконання вищезазначеної вимоги МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» надано лист-відгук у якому відсутня інформація щодо кількості друку тиражів, яка виконувалась згідно договору, який було укладено між МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» та ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Додатково слід звернути увагу, що відповідно до пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо його виконання. На підтвердження виконання вищезазначеного пункту МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» надано низку копій договорів та актів здачі-прийняття робіт (надання послуг). Однак договір від 11.06.2019, інформація щодо якого зазначалась в листі-відгуку ТОВ «Прикарпатенерготрейд» від 20.03.2020 № 532, надано з порушенням пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації, оскільки акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) не мають жодного посилання на договір від 11.06.2019 та не зрозуміло, який акт відноситься до якого договору.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Відповідно до пункту 1.2. Частини І Додатку 1 передбачено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази – підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для друку рахунків, зокрема, щодо наявності обладнання для виконання друку документів на промислових принтерах та фолдування документів на промислових фальцювальних апаратах зі швидкістю друку та фолдування не менш 30 тис. аркушів на годину. У свою чергу МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» в складі тендерної пропозиції надало довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням виключно найменування обладнання та його технічного стану. Інформація щодо швидкості друку та пропускної спроможності зазначеного обладнання, відсутня. Відповідно до пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації передбачено, що, зокрема Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію листа-відгуку від одержувача послуг, який повинен бути не більше місячної давнини (кінцевого строку подання тендерних пропозицій 30.03.2020) щодо виконання аналогічного договору із зазначенням дати та номеру договору, предмету договору та кількості друку тиражів. На виконання вищезазначеної вимоги МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» надано лист-відгук у якому відсутня інформація щодо кількості друку тиражів, яка виконувалась згідно договору, який було укладено між МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» та ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Додатково слід звернути увагу, що відповідно до пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо його виконання. На підтвердження виконання вищезазначеного пункту МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАЛЯ» надано низку копій договорів та актів здачі-прийняття робіт (надання послуг). Однак договір від 11.06.2019, інформація щодо якого зазначалась в листі-відгуку ТОВ «Прикарпатенерготрейд» від 20.03.2020 № 532, надано з порушенням пункту 1.3. Частини І Додатку 1 тендерної документації, оскільки акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) не мають жодного посилання на договір від 11.06.2019 та не зрозуміло, який акт відноситься до якого договору.
Код ЄДРПОУ | 20540365 |
---|---|
Поштова адреса | 77611, Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Брошнів-Осада, Рожнятівський район Івано-Франківська область |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Маркевич Галина Юріївна |
Телефон | +380954994639 |
Ел. пошта | trezor5@ukr.net |
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 шляхом її завантаження в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 шляхом її завантаження в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 19356320 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 28/2, Н/П №43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Скибінський |
Телефон | +380674348402 |
Ел. пошта | sergey.skibinskiy@xerox.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36473018 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, г. Киев, ул. Терехина 8а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» |
Телефон | +380442909850 |
Ел. пошта | Vladimir.Kurkin@mailcenter.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-28-003936-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 750 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 15 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 45 000.00 UAH |
Період уточнень | до 20 березня, 16:44 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 23:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 17:44 |
Дата останніх змін | 3 травня, 00:04 |
ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги, (послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків)DK 021:2015 – 79810000-5 Printing services, (services for printing settlement documents, statements, forms of contracts, acts of consumers of PJSC "AK" Kyivvodokanal"- residents of apartment buildings)7 послуга Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, місто, Київ Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79810000-5, Друкарські послуги |
Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги, здійснюються щомісячно, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, у 10-денний строк з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури. За результатами наданих послуг, Виконавець до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, оформляє та передає на підписання Замовнику акти приймання-передачі наданих послуг з переліком документів та/або реєстрів, які підтверджують кількість та/або якість отриманих послуг. Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання актів приймання-передачі наданих послуг, Замовник, у разі відсутності заперечень, погоджує та підписує акти приймання-передачі наданих послуг, після чого один примірник акту повертає Виконавцю або у цей же строк направляє Виконавцю письмову вмотивовану відмову від їх підписання. Після усунення зауважень Виконавець повторно надає акт приймання-передачі наданих послуг на підписання Замовнику, якщо протягом 10 робочих днів з моменту отримання акту від Замовника не буде надано заперечень та підписаний акт так і не буде отримано Виконавцем, послуги вважаються прийнятими і підлягають оплаті. Згідно п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України Виконавець надає Замовнику податкові накладні, складені в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Податковим кодексом України термін. Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03327664 |
Поштова адреса | 01015, Україна, м. Київ, місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Ім'я |
Садовська Ірина Ігорівна (Sadovskaya Irina Igorivna) |
Телефон | +380442801536 |
Ел. пошта | ykazberch@vodokanal.kiev.ua |