На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (Технічні вимоги) детально надана в Додатку 3 до тендерної документації. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36352897 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, Автозаводська, 54/19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бондар Віталій Петрович |
Телефон | 380442330523, |
Ел. пошта | welcome@zillya.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-12-002240-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 35.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 березня, 08:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 23:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 березня, 09:00 |
Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів – за кодом СPV за ДК 021:2015 – 48760000-3 (Закупівля антивірусного програмного забезпечення)32 штука Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до письмового замовлення Замовника Строк: до 28.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48760000-3, Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів |
Платежі здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання Сторонами рахунку-фактури, видаткової накладної та Акту приймання-передачі програмної продукції, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Розрахунок за програмну продукцію проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі програмної продукції, складених на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Розрахунки здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених Комплексною міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2019-2022 роки та залежно від реального фінансування видатків Замовника. Бюджетні (фінансові) зобов’язання Замовника виникають у разі наявності фінансування та в межах відповідних бюджетних асигнувань, у відповідності до ст. 48 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки в залежності від наявності реального фінансування. В разі невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків внаслідок відсутності реального фінансування, Замовник не несе відповідальності, а Постачальник не має права на стягнення неустойки, штрафів, а також відшкодування будь-яких інших витрат, пов’язаних з невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків. При цьому, Замовник зобов’язується у найкоротший час з моменту відновлення фінансування здійснити розрахунки за поставлену Постачальником та прийняту Замовником програмну продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок (-ки) за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31815760 |
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Ім'я |
Кохненко Григорій Іванович |
Телефон | 380443668549 |
Ел. пошта | tenderokkts@gmail.com |