На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 28 квітня, 11:23
Опис
на підставі п.4. ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель».
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-23-000982-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 264 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обгрунтування: | На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.03.2013 № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», наказу Міністерства інфраструктури України від 19.03.2013 № 163 «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту» 13 червня 2013 року була проведена реорганізація Державного підприємства «Херсонський морський торговельний порт», та утворена Херсонська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Херсонського морського порту), яка знаходиться за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 4. Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» у своїй діяльності користується об’єктами інфраструктури, а саме: залізнична колія №19 (інв. №1010109а) та залізнична колія №15 (СП-24) (інв. №1010837/1) які закріплені за Херсонською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Херсонського морського порту) та обліковуються на її балансі. Дані об’єкти інфраструктури розташовані на режимній території порту та експлуатуються для подачі вагонів під обробку вантажів на відкритих складських майданчиках порту. Як передбачено ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. |
Дата останніх змін | 28 квітня, 11:23 |
---|
Право користування об’єктами портової інфраструктури, які закріплені за Адміністрацією та знаходяться на її балансі, а саме: залізнична колія №19 (інв. №1010109а) та залізнична колія №15 (СП-24) (інв. №1010837/1).1 послуга Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пр-кт Ушакова, 4 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
розрахунки за користування обєктами портової інфраструктури користувач здійснює протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання Актів наданих послуг (акту виконаних робіт) на підставі виставлених рахунку (рахунку-фактури) Адміністрацією. Джерело фінансування закупівлі власні кошти
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "Херсонський морський торговельний порт" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125695 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4 |
Ім'я |
Євген В’ячеславович Сумбаєв |
Телефон | +380552328779 |
Ел. пошта | evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua |