На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 382 910.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 23 квітня, 14:09
Опис
Торги на закупівлю «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінювання)» (код ДК 021:2015 - 33110000-4), відмінити на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Обгрунтування відміни: на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 239), постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2020 р. № 228 «Питання перевезень авіаційним транспортом», внаслідок встановлення карантину на усій території України та забороною прийняття та відправлення повітряних суден, що виконують пасажирські перевезення осіб, які здійснюють подорож з туристичною метою, обмежено виробничу діяльність підприємства та його структурних підрозділів – замовників закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-26-003381-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 9 382 910.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 46 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 281 487.00 UAH |
Період уточнень | до 18 квітня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 14:09 |
Початок аукціону: | 3 червня, 13:06 |
Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінюванняOptical systems for evaluation of infrared radiation10 комплект Адреса поставки: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33110000-4, Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини |
Оплата за Товар (для вітчизняних учасників): Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Оплата за Товар (для іноземних учасників): Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару Оплата за Послуги: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг. Payment for the goods (for local bidders): Within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the Parties of the invoice for the delivered Goods, the Customer shall transfer to the Supplier's current account 100% of the price of the actually delivered Goods. Payment for the goods (for foreign bidders): The Customer transfers 100% of price for actually delivered Goods to the settlement account of the Supplier during 30 (thirty) calendar days after Goods Acceptance Certificate signature Payment for Services: Within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the parties of the Act of rendered services, the Customer shall transfer to the current account of the Provider 100% of the price of actually rendered Services
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Бєляєва Марина Володимирівна (Bieliaieva Maryna Volodimirivna) |
Телефон | 2817952 |
Ел. пошта | m.bieliaieva@kbp.aero |