На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
78 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля будівельного крану вантажопідйомністю 64 т. для філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 3 червня, 17:10
Опис
Торги відмінено відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-30-000817-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 травня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 червня, 17:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 78 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 25 червня, 13:06 |
Мінімальний крок пониження | 780 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 2 340 000.00 UAH |
ДК 021:2015 код 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Закупівля будівельного крану вантажопідйомністю 64 т. для філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»).CPV 021:2015, code 42410000-3 Lifting and handling equipment (Procurement of 64t capacity construction crane for the Affiliate «Directorate for construction of Dnister PSPP» of PJSC «Ukrhydroenergo»).1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, а саме: наказ № 1 від 11.06.2001 про призначення директора та виписка з протоколу загальних зборів засновників ТОВ «АРМАЛІТ» від 11.06.2001, що завантажені учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції не мають автентичного перекладу українською мовою засвідчені перекладачем. п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів. Договір купівлі-продажу № 34 від 16.03.2010 між ТОВ «АРМАЛІТ» та ТОВ «ФОРТ СТІЛ» наданий учасником у складі тендерної пропозиції не приймається та не розглядається замовником на підтвердження виконання аналогічних робіт оскільки договір укладений 16.03.2010, а ТОВ «ФОРТ СТІЛ» зареєстрований в ЄДР 17.03.2010, тобто на день пізніше, в реєстрі платників ПДВ зареєстрований 06.04.2010 (на 21 день пізніше укладеного договору), а керівник, який підписав договір призначений 16.12.2010, тобто на 9 місяців пізніше.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, а саме: наказ № 1 від 11.06.2001 про призначення директора та виписка з протоколу загальних зборів засновників ТОВ «АРМАЛІТ» від 11.06.2001, що завантажені учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції не мають автентичного перекладу українською мовою засвідчені перекладачем. п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів. Договір купівлі-продажу № 34 від 16.03.2010 між ТОВ «АРМАЛІТ» та ТОВ «ФОРТ СТІЛ» наданий учасником у складі тендерної пропозиції не приймається та не розглядається замовником на підтвердження виконання аналогічних робіт оскільки договір укладений 16.03.2010, а ТОВ «ФОРТ СТІЛ» зареєстрований в ЄДР 17.03.2010, тобто на день пізніше, в реєстрі платників ПДВ зареєстрований 06.04.2010 (на 21 день пізніше укладеного договору), а керівник, який підписав договір призначений 16.12.2010, тобто на 9 місяців пізніше.
Код ЄДРПОУ | 31576697 |
---|---|
Поштова адреса | 49018, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пров Парусний 9, к 120 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Томак Владислав Вікторович |
Телефон | +380563735864 |
Ел. пошта | armalit@ukr.net |
Покупець може перерахувати Постачальнику авансові платежі в два етапи: Перший етап авансового платежу у розмірі 50 % від загальної вартості Договору, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Постачальник виписує та надсилає Покупцю рахунок-фактуру протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання письмового Повідомлення Покупця про готовність до виконання договору. Авансовий платіж може бути перерахований залежно від наявності реального фінансування Покупця. Другий етап авансового платежу у розмірі 30 % від загальної вартості Договору, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника повідомлення про готовність до відвантаження Обладнання та рахунку-фактури. Авансовий платіж може бути перерахований залежно від наявності реального фінансування Покупця. В якості забезпечення Постачальник надає Покупцю на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансові платежі в сумі, яка дорівнює авансовим платежам. У разі неперерахування авансових платежів протягом 20 (двадцяти) календарних днів, Покупець зобов'язаний негайно повернути Постачальнику банківську гарантію на авансові платежі. У разі ненадання Постачальником банківської гарантії на авансові платежі розрахунки по Договору здійснюються без сплати авансових платежів після поставки Обладнання. Остаточний розрахунок за поставлене Обладнання Покупець здійснює поетапно. Перший етап здійснюється на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі (75 мінус аванс) відсотків від ціни поставленого Обладнання протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта проведення приймально-здавальних випробувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап здійснюється у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Ім'я |
– Толочик В.А. – начальник відділу будівництва Дністровської ГАЕС; тел. +38 04596 58 515 (надання роз’яснень учасникам процедури закупівлі, що стосуються технічного завдання); – Гринюк А.В. – начальник відділу документального супроводу закупівель; тел. + (– Vitalii Tolochyk – Head of Dnister PSPP Construction Support Unit; tel. +38 04596 58 515 (provision of clarifications to the Participants of the Procurement procedure regarding the Technical Specification); – A.V. Hryniuk – Head of Procurement Documenta) |
Телефон | 0459658620,+380459658357,+380459658471,+380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |