На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
850 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-30-002588-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 850 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до вимог статті 4 Закону України «Про державну геологічну службу», основними завданнями державної геологічної служби (яка включає в себе центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (Держгеонадра), державні підприємства, установи та організації, які входять до сфери його управління), є: поліпшення та нарощування мінерально-сировинної бази держави як основи розвитку видобувних та переробних галузей національної економіки; забезпечення розвитку мінерально-сировинної бази, організації геологічного, геофізичного, геохімічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного, сейсмічного вивчення надр, пошуку і розвідки корисних копалин на території України, у межах територіальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України; моніторинг мінерально-сировинної бази, геологічного середовища та підземних вод; проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень, пов'язаних з розробленням і впровадженням у виробництво наукових і методичних основ прогнозування, пошук та розвідка родовищ корисних копалин, прогнозування змін геологічного середовища та інші потреби геологічного вивчення надр; створення єдиної інформаційної системи користування надрами; забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування корисних копалин та використання надр у цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин; сприяння підприємницькій діяльності у сфері користування надрами. Загальнодержавною програмою розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року, затвердженою Законом України «Про затвердження Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року» від 21.04.2011 № 3268-VI (далі – Програма) визначено, що Держгеонадра є виконавцем заходів Програми. Відповідно до пункту 4 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174, Держгеонадра, відповідно до покладених на неї завдань, поряд з іншим, здійснює функції замовника державного контракту з приросту запасів корисних копалин; забезпечує розвиток мінерально-сировинної бази, організацію геологічного, геофізичного, геохімічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного, сейсмічного вивчення надр, пошуку і розвідки корисних копалин на території України, у межах територіальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України. Враховуючи зазначене вище, з метою виконання своїх завдань та функцій є необхідність у здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт з розвитку мінерально-сировинної бази по перехідних об’єктах. Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 810-р, від 12.10.2011 № 1100-р та від 27.08.2014 № 779-р передані до сфери управління Держгеонадрам державні організації геологічного контролю, казенні підприємства та державні регіональні геологічні підприємства. Зазначені вище підприємства та організації у попередні роки на підставі укладених з ними договорів, відповідно до вимог законодавства України, були виконавцями геологорозвідувальних робіт на об’єктах, запропонованих для додаткової закупівлі. Враховуючи наявні експертні висновки про доцільність застосування переговорної процедури при здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах, що видані фаховими закладами геологічної галузі, у тому числі: Інститутом геологічних наук НАН України, Державним вищим навчальним закладом «Національний гірничий Університет», Інститутом геофізики ім. С.І. Субботіна НАН України, Інститутом геохімії, мінералогії та рудоутворення ім. М.П. Семененка НАН України, Науково-інженерним центром радіогідроекологічних полігонних досліджень НАН України, Державною науковою установою «Відділення морської геології та осадочного рудоутворення» НАН України, в яких зазначено: - зміна фахівців, задіяних при виконанні геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах з їх початку, а також щорічна зміна виконавця геологорозвідувальних робіт на об’єктах призведе до втрати набутих знань та якості геологічного матеріалу, порушенню єдиної наукової концепції при дослідженні геологічної будови України, до суттєвого зниження якості робіт, втрати знань про геологічну будову території досліджень, часткового дублювання робіт, додаткових невиправданих витрат, неузгодженості методики робіт і незіставимості отриманих результатів, збільшенню термінів виконання робіт, та як наслідок, до втрати цінної геологічної інформації набутої у попередні роки; - зміна виконавців геологорозвідувальних робіт на перехідних об’єктах, призведе до порушення сумісності з наявними результатами виконаних геологорозвідувальних робіт, проведених у попередні роки, та виникнення проблем технічного (технологічного) характеру, пов’язаних з використанням, експлуатацією та обслуговуванням результатів цих робіт; - зміна виконавців геологорозвідувальних робіт на перехідних об’єктах також призведе до необґрунтованих зайвих витрат державних коштів, які пов’язані з передачею набутих у попередні роки матеріалів та результатів геологорозвідувальних робіт, а також до втрати значного часу на вивчення великого обсягу набутих знань, у тому числі викладених на паперових та інших носіях. А також, як зазначено в експертних висновках, при здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах необхідно укладати договір з тим самими виконавцями цих робіт, що забезпечить високу якість та ефективність результатів робіт, виконання завдань та досягнення цілей, визначених геологічними (технічними) завданнями, націленими на виконання Програми. Враховуючи викладене вище, з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними технологіями, роботами та враховуючи, що заміна попереднього виконавця робіт призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, є потреба у здійсненні додаткової закупівлі в того самого виконавця. |
Дата останніх змін | 15 квітня, 16:19 |
---|
Геологорозвідувальні роботи з розвитку мінерально-сировинної бази по перехідному об’єкту (Збір матеріалів та оцінка результатів діяльності користувачів надр, необхідних для здійснення контролю за виконанням умов спеціального дозволу на користування надрами або угоди про умови користування надрами.)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Відповідно до умов договору. Розрахунки проводитимуться шляхом попередньої оплати, яка здійснюватиметься відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, в розмірі до 100 відсотків в межах обсягу видатків на проведення геологорозвідувальних робіт відповідно до відкритих асигнувань в Державній казначейській службі на відповідний період.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна служба геології та надр України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37536031 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Киев, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16 |
Ім'я |
Сергій Касянчук |
Телефон | +380672339261 |
Ел. пошта | kosia1965@gmail.com |