На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
47 274 636.79 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Завершено. Порушення не знайдено
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
---|---|
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Лисенко, 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Папуша В.М. |
Телефон | +380443096013 |
Ел. пошта |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-31-001526-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 47 274 636.79 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 28.12.2019 та 31.01.2020 були оголошені відкриті торги на закупівлю «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т). Двічі для участі у торгах було зареєстровано недостатню кількість учасників. Двічі, 28.01.2020 та 01.03.2020, відповідно, торги були відмінені через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. При цьому потреба у закупівлі існує і на сьогоднішній день. Отже, необхідність та підстави для проведення переговорної процедури на закупівлю «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т) відповідно до вимог Закону є. |
Дата останніх змін | 5 травня, 15:36 |
---|
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50220000-3 за ДК 021:2015 (послуги з виконання технічного обслуговування (ТО-2, ТО-3, ТО-4) та поточних ремонтів (ПР-1) електропоїздів ЕР-9м, ЕПЛ-9т).12 найменувань Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, На виробничій базі переможця торгів, у м. Києві або Київській обл Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником за власні кошти підприємства та за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за надані Послуги здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету.Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється наступним чином: - Замовник здійснює оплату наданих Послуг за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів наданих Послуг, оформлених в установленому порядку, за фактично надані Послуги. - Замовник здійснює оплату за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів наданих Послуг, оформлених в установленому порядку, за фактично надані Послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Віталій Зарицький |
Телефон | +380442546567 |
Ел. пошта | tender3@kpt.kiev.ua |