На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
650.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-03-000742-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 650.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 3 квітня, 11:25 |
---|
Шапочка-берет "Гармошка"500 штука Адреса поставки: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Залізна 17 Строк: до 31.12.2020 11:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні |
Покупець зобоов'язаний провести передоплату в розмірі не менше 75% від вартості зазначеної у рахунку та провести повний розрахунок за отриману по накладній партію товару після приймання зазначеної партії на складі Покупця, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту приймання зазначеної партії на складі Покупця. Розрахунок проводиться в гривнях шляхом перерахування суми вартості партії товару на поточний рахунок Продавця. За погодженням сторін Покупець має право проводити розрахунок (повністю або частково) готівкою через каси Продавця у встановленому чинним законодавством порядку, або проводити розрахунок у порядку повної або часткової попередньої оплати вартості товару.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 75.00%
Покупець зобоов'язаний провести передоплату в розмірі не менше 75% від вартості зазначеної у рахунку та провести повний розрахунок за отриману по накладній партію товару після приймання зазначеної партії на складі Покупця, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту приймання зазначеної партії на складі Покупця. Розрахунок проводиться в гривнях шляхом перерахування суми вартості партії товару на поточний рахунок Продавця. За погодженням сторін Покупець має право проводити розрахунок (повністю або частково) готівкою через каси Продавця у встановленому чинним законодавством порядку, або проводити розрахунок у порядку повної або часткової попередньої оплати вартості товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999678 |
Поштова адреса | 36021, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Залізна, 17 |
Ім'я |
Винниченко Вікторія Сергіївна (Vynnychenko Viktoriia ) |
Телефон | +380532637472 |
Ел. пошта | poltava4mkl_info@ukr.net |