На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 255 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає вимогам тендерної документації
За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів Фізична-особа підприємець Заворотна Катерина Віталіївна не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, зважаючи на таке. 1. Пунктом 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції на суму 97 659 грн. та зі строком дії - не раніше ніж до 17.08.2020р. ФОП Заворотна К.В. завантажила в електронну систему банківську гарантію №25424/18-ТГ від 29.12.2018р. Однак, вказана банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції на суму 63 000грн. та зі строком дії - до 04.04.2019р на закупівлю UA-2018-12-17-000518-c «Послуг з утримання пішохідної вул.О.Кобилянської в м.Чернівцях», що не є предметом закупівлі., а отже не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Пунктом 1.1 Розділу І «Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками: «1.1. Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази: 1.1.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). - Приміщення поблизу території на якій буде здійснюватися утримання об’єктів благоустрою (тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів та ін.), для зберігання посипкового матеріалу та зміни спецодягу прибиральників територій (двірників) і зберігання інструменту (лопат, мітел, льодорубів та ін.). - Вантажний транспортний засіб, вантажопідйомність від 4 т (не менше одного). - Вакуумної підмітально-прибиральної машини не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою. - Запасу посипкового матеріалу (піщано-сольової суміші) із розрахунку не менше 30 м3 піску та 6 м3 солі, або підтвердження наявності коштів на рахунках для його придбання, на момент укладання договору. У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце)». ФОП Заворотна К.В. завантажила в електронну систему Довідку б/н та б/д про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність зокрема: -Приміщення для зміни одягу – 1 шт. 29,7 м.кв.; -Гараж – 1 шт. 13,9 м.кв. Однак, учасником не зазначено місцезнаходження вищевказаних приміщень. Також у вказаній довідці не зазначено інформацію про власність, чи право користування, чи інший спосіб використання, зазначеної техніки, механізмів, обладнання та приміщення. Відповідно відсутні документи про право користування вказаної матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. У складі тендерної пропозиції ФОП Заворотна К.В. не надано: -Інформаційну довідку про те, що він не підпадає під дію Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та рішення Ради національної безпеки і оборони від 28.04.2017 “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 року №133/2017, що не відповідає п.3.7 додатку 3 тендерної документації. -Лист про згоду з Проектом договору, що не відповідає п.3.9 додатку 3 тендерної документації. -Скан-копії звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства, що не відповідає п.3.10 додатку 3 тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів Фізична-особа підприємець Заворотна Катерина Віталіївна не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, зважаючи на таке. 1. Пунктом 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції на суму 97 659 грн. та зі строком дії - не раніше ніж до 17.08.2020р. ФОП Заворотна К.В. завантажила в електронну систему банківську гарантію №25424/18-ТГ від 29.12.2018р. Однак, вказана банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції на суму 63 000грн. та зі строком дії - до 04.04.2019р на закупівлю UA-2018-12-17-000518-c «Послуг з утримання пішохідної вул.О.Кобилянської в м.Чернівцях», що не є предметом закупівлі., а отже не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Пунктом 1.1 Розділу І «Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками: «1.1. Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази: 1.1.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). - Приміщення поблизу території на якій буде здійснюватися утримання об’єктів благоустрою (тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів та ін.), для зберігання посипкового матеріалу та зміни спецодягу прибиральників територій (двірників) і зберігання інструменту (лопат, мітел, льодорубів та ін.). - Вантажний транспортний засіб, вантажопідйомність від 4 т (не менше одного). - Вакуумної підмітально-прибиральної машини не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою. - Запасу посипкового матеріалу (піщано-сольової суміші) із розрахунку не менше 30 м3 піску та 6 м3 солі, або підтвердження наявності коштів на рахунках для його придбання, на момент укладання договору. У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце)». ФОП Заворотна К.В. завантажила в електронну систему Довідку б/н та б/д про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність зокрема: -Приміщення для зміни одягу – 1 шт. 29,7 м.кв.; -Гараж – 1 шт. 13,9 м.кв. Однак, учасником не зазначено місцезнаходження вищевказаних приміщень. Також у вказаній довідці не зазначено інформацію про власність, чи право користування, чи інший спосіб використання, зазначеної техніки, механізмів, обладнання та приміщення. Відповідно відсутні документи про право користування вказаної матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. У складі тендерної пропозиції ФОП Заворотна К.В. не надано: -Інформаційну довідку про те, що він не підпадає під дію Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та рішення Ради національної безпеки і оборони від 28.04.2017 “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 року №133/2017, що не відповідає п.3.7 додатку 3 тендерної документації. -Лист про згоду з Проектом договору, що не відповідає п.3.9 додатку 3 тендерної документації. -Скан-копії звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства, що не відповідає п.3.10 додатку 3 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 3576604880 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Синагоги, буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Якушина Катерина Віталіївна |
Телефон | +380968356917 |
Ел. пошта | kvjakushina@gmail.com |
Не відповідає вимогам тендерної документації
За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПП Благоустрій» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, зважаючи на таке. 1. Пунктом 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції на суму 97 659 грн. та зі строком дії - не раніше ніж до 17.08.2020р. ТОВ «ПП Благоустрій» завантажило в електронну систему банківську гарантію №9748/20--ТГ від 05.05.2020р. Однак, вказана банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції на суму 107 595грн. та зі строком дії - до 18.08.2020р на закупівлю UA-2020-04-06-000883-b «Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) вул.Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул.Буковинської) – вул.Буковинська (вся) – провулок Буковинський (весь) – вул.Руська (від Центральної площі до перехрестя вул.Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях», що не є предметом закупівлі, а отже не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПП Благоустрій» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, зважаючи на таке. 1. Пунктом 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції на суму 97 659 грн. та зі строком дії - не раніше ніж до 17.08.2020р. ТОВ «ПП Благоустрій» завантажило в електронну систему банківську гарантію №9748/20--ТГ від 05.05.2020р. Однак, вказана банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції на суму 107 595грн. та зі строком дії - до 18.08.2020р на закупівлю UA-2020-04-06-000883-b «Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) вул.Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул.Буковинської) – вул.Буковинська (вся) – провулок Буковинський (весь) – вул.Руська (від Центральної площі до перехрестя вул.Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях», що не є предметом закупівлі, а отже не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Код ЄДРПОУ | 37722572 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 4, офіс 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Серра Сервера |
Телефон | +380980556867 |
Ел. пошта | seraservera2020@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41849230 |
---|---|
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ДОСТОЄВСЬКОГО, будинок 3 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Пєстов |
Телефон | +380505380077 |
Ел. пошта | pestov.oleksandr@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-06-001127-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 255 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 16 276.50 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 97 659.00 UAH |
Період уточнень | до 27 квітня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 00:02 |
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (парна сторона від вул.Гузар Ольги до проспекту Незалежності), проспект Незалежності (парна сторона від вул. Головної до вул.Героїв Майдану), вул.Героїв Майдану (непарна сторона від проспекту Незалежності до вул.Садової), вул.Садова (непарна сторона від вул. Героїв Майдану до вул. Садової (міської автостанції) у м.Чернівцях (міський бюджет)Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (even side from Huzar Olhy-Str. to Nezalezhnosti Avenue), Nezalezhnosti Avenue (even side from Holovna-Str. to Heroiv Maidanu-Str.), Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Nezalezhnosti Avenue to Sadova-Str.), Sadova-Str. (odd side from Heroiv Maidanu-Str. to Sadovf (city bus station)in city of Chernivtsi (сity budget)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25082708 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Ім'я |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Ел. пошта | tenderjkg@gmail.com |