На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 22 квітня, 10:42
Опис
Відповідно до Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_55553-06 від 21.12.2019 р. «Щодо набрання чинності на введення в дію нового Закону» «Щодо завершення процедур закупівель, розпочатих до введення в дію нової редакції Закону: Відповідно до п.5 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.». Відтак, враховуючи те, що допорогова закупівля не була врегульована на рівні Закону України «Про публічні закупівлі» та не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, а отже, у разі якщо замовник не уклав договір про закупівлю за результатами допорогової закупівлі до 18.04.2020 р. включно, слід відмінити таку допорогову закупівлю та керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 Закону нової редакції, провести спрощену закупівлю або укласти договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель у випадках, передбачених у ч. 7 ст. 3 Закону нової редакції.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-14-003655-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 80 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 квітня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 10:42 |
Придбання та встановлення програмно-апаратного комплексу – автоматизованого робочого місця територіальної системи оповіщення населення для керування сигнально-гучномовними пристроями з пункту управління області1 комплект Адреса поставки: 79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Шевченка, 90 Строк: до 24.07.2020 15:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32520000-4, Телекомунікаційні кабелі та обладнання |
Закупівля здійснюється за кошти державного бюджету отримані як субвенція з обласного бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14372975 |
Поштова адреса | 79039, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Шевченка, 90 |
Ім'я |
Харчук Олександр Іванович ( ) |
Телефон | +380322330357 |
Ел. пошта | uprnslv@gmail.com |