На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32433715 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 52012, Дніпропетровська обл., Дніпровський район, село Партизанське, ВУЛ.ЛЕНІНА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСОЛЬ" |
Телефон | +380503203645 |
Ел. пошта | siguta2008@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-14-003575-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 180.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 квітня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 15:45 |
Шини для транспортних засобів (власні кошти підприємства)12 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33612019 |
Поштова адреса | 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Ім'я |
Владислав Чубар |
Телефон | +380995585262 |
Ел. пошта | chubar_vladislav@ukr.net |