На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 642 654.44 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 23 квітня, 19:37
Опис
Відмінити закупівельну процедуру UA-2020-04-15-002422-c код ДК 021:2015 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS)) у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до ч.1 ст. 32 Закону (внесення змін до Закону україни «Про публічні закупівлі», які ввелися в дію 19.04.2020 а саме ст.21).
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-15-002422-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 642 654.44 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 56 426.54 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 165 000.00 UAH |
Період уточнень | до 5 травня, 20:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 травня, 20:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 19:37 |
Початок аукціону: | 22 червня, 14:18 |
Впровадження інформаційної системи автоматизації казначейських функцій (Система управління казначейством (TMS))Implementation of information system for automation of treasury functions (Treasury management system (TMS))2 штука Адреса поставки: 01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка, 21 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця» |
Повна назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21 |
Ім'я |
Силенко Дар’я Сергіївна |
Телефон | 0444650967 |
Ел. пошта | D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA |