На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 804.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-16-007973-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 90 804.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 квітня, 17:06 |
---|
Оптичний зчитувач Sekonic Sr-35001 штука Адреса поставки: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярославська, 41, 4-й поверх Строк: до 16.05.2020 00:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
2.3. Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України – гривні, у такому порядку: 2.3.1. попередню оплату у розмірі 30% від вартості Товару, що складає: 27 241 грн. 20 коп. (двадцять сім тисяч двісті сорок одна гривня 20 коп.), без ПДВ, Покупець здійснює протягом 5 (п’яти) банківських днів після надання Постачальником рахунка на попередню оплату шляхом спрямування коштів Постачальнику на рахунок, зазначений у розділі 16 цього Договору;
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
2.3.2. остаточний розрахунок з Постачальником, що складає 63 562 грн. 80 коп. (шістдесят три тисячі п’ятсот шістдесят дві гривні 80 коп.), без ПДВ, Покупець здійснює за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ "МЕДИЦИНА" І "ФАРМАЦІЯ" ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21707413 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Киев, вул. Ярославська, буд. 41 |
Ім'я |
Оксана Бевз |
Телефон | +380444252021,+380679084462 |
Ел. пошта | o.s.bevz@ukr.net |