На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
374 452.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підрядник зобов’язується виконати в повному обсязі роботи по об’єкту «Технічне переоснащення виробничої будівлі та боксу на 4 відділення на території насосоної станції в частині облаштування блискавкозахисту в ДП МА «Бориспіль» (інв. №1728/ПУ, №47548)» (будівельні роботи)» , далі – Роботи, на свій ризик власними і залученими силами та засобами, відповідно до проектної документації стадії «Робочий проект» (далі – проектна документація) та здати Роботи Замовнику в обумовлені Договором строки, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані якісно Роботи на умовах даного Договору.Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам державних будівельних норм, СНиП та умов цього Договору, в тому числі: • ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; • ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; • ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд» Під якісно виконаними Підрядником Роботами розуміються виконані в повному обсязі, передані та прийняті Замовником Роботи. Якість Робіт, виконаних Підрядником, має відповідати вимогам, що звичайно ставляться до Робіт такого характеру на момент передання їх Замовникові.Підрядник гарантує високу якість матеріальних ресурсів під час виконання Робіт. Підрядник гарантує, що матеріали, придбані для виконання Робіт, будуть новими. Умови оплати:Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після надання Акту-допуску, за умови подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт, за умови затвердження Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 995 від 08.09.1997 (зі змінами та доповненнями), на рік в якому здійснюється фінансування та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» та на рік в якому здійснюється фінансування та після отримання листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 50% ціни Договору, з урахуванням ПДВ.Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються.Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акта перевірки відповідності систем блискавкозахисту. Вид предмету закупівлі - Роботи. Джерело фінансування закупівлі - Власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41505931 |
---|---|
Поштова адреса | 04209, Україна, Київська область, Київ, вул. Героїв Дніпра, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | директор Петров В’ячеслав Костянтинович |
Телефон | +380444004767 |
Ел. пошта | svit.line.kiev1@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-17-004669-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 374 452.50 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 17 квітня, 12:53 |
---|
Технічне переоснащення виробничої будівлі та боксу на 4 відділення на території насосоної станції в частині облаштування блискавкозахисту в ДП МА «Бориспіль» (інв. №1728/ПУ, №47548)» (будівельні роботи) (власні кошти)1 робота Адреса поставки: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль" Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах |
Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після надання Акту-допуску, за умови подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт, за умови затвердження Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 995 від 08.09.1997 (зі змінами та доповненнями), на рік в якому здійснюється фінансування та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» та на рік в якому здійснюється фінансування та після отримання листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 50% ціни Договору, з урахуванням ПДВ
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 45.00%
Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акта перевірки відповідності систем блискавкозахисту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20572069 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Ім'я |
Снігура Наталія Віталіївна |
Телефон | +380735795755 |
Ел. пошта | N.SNIHURA@KBP.AERO |