На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Послуги з постачання модулю інтеграції програмних продуктів: «Модуль інтеграції системи бухгалтерського обліку та медичної інформаційної системи» 1.1 Призначення модуля «Інтеграція». Модуль «Інтеграція» призначений реалізувати взаємодію між системами і медичною інформаційною системою (далі – МІС) та створення єдиного інформаційного простору, яка дозволить забезпечити: • Економію часу: o Зменшення витрат часу на бізнес-процеси і обмін даними між підрозділами лікарні. • Підвищення ефективності: o Підвищення ефективності роботи співробітників завдяки виконання частини рутинних обов'язків функціями модуля «Інтеграція»; o Підвищення ефективності роботи лікарні завдяки забезпеченню моделей інтеграції, перетворення і маршрутизації інформації, а також контролю взаємодії між відповідними підрозділами. • Зменшення впливу людського фактору на окремі ділянки обліку та діяльність лікарні в цілому. Метою впровадження Модулю Інтеграція є автоматизація процесів обміну даних між системами МІС та бухгалтерії по таким об'єктам обліку: • Довідники Контрагенти Співробітники Матеріально –відповідальні особи Підрозділи Місця зберігання Джерело фінансування КЕКВ Одиниці виміру Товаро–матеріальні цінності Державний реєстр лікарських засобів (ДРЛЗ) • Первинні документи Договір (включаючи специфікацію) в частині лікарських засобів Розрахунки з постачальниками (видаткова накладна) в частині оприбуткування лікарських засобів Повернення постачальнику в частині повернення лікарських засобів через невідповідність договірним умовам Документи по обліку ТМЦ в частині лікарських засобів та виробів медичного призначення (далі –ВМП) Переміщення ТМЦ в частині лікарських засобів та ВМП Списання ТМЦ в частині лікарських засобів та ВМП Розрахунки з покупцями (видаткова накладна) в частині операцій списання на власні потреби лікарських засобів та ВМП, отриманих в рамках внутрівідомчої передачі, та внутрівідомчої передачі лікарських засобів іншій установі. РОЗДІЛ 2. ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1 Вимоги до функціональності програмного забезпечення модуля «Інтеграція» 2.1.1 Вимоги до процесу та його складових частин Модуль Інтеграція забезпечує автоматичний перенос даних між системами МІС та бухгалтерії. Система МІС служить джерелом даних (надалі, система-джерело) первинних документів (описано нижче) та приймачем даних (надалі, система-приймач) довідників (описано нижче), система бухгалтерії служить приймачем даних (надалі, система-приймач) первинних документів (описано нижче) та джерелом даних (надалі, система-джерело) довідників. Тип Інтеграції - двосторонній.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-17-006175-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 800.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 квітня, 14:08 |
---|
Примірник компьютерної програми "Модуль інтеграції системи бухгалтерського обліку та медичної інформаційної системи" з правом його використання, встановлення та налаштування на серверах НМУ імені О.. Богомольця на оптичному носієві з ліцензією на право використання компьютерної програми "Модуль інтеграції системи бухгалтерського обліку та медичної інформаційної системи" на 30 робочих місць.1 послуга Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зоологічна,1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48430000-1, Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010787 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Ім'я |
Едуард Мельник |
Телефон | +380442348177 |
Ел. пошта | universitet_kiev@ukr.net |