На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 2.1.1. супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу; 2.1.2. забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи; 2.1.3. надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби; 2.1.4. налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання завдання, якшо немає необхідності доопрацювань з боку розробки; 2.1.5. оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві; 2.1.6. редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа; 2.1.7. розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання завдання; 2.1.8. забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки; 2.1.9. тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок; 2.1.10. навчання співробітників Замовника за потреби.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-17-009900-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 квітня, 16:50 |
---|
Щомісячне супроводження електронного дистрибутиву Комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «ІS-pro» за допомогою віддаленого доступу1 послуга Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд Строк: до 30.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Назва організації | Господарський суд Харківської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03500039 |
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд |
Ім'я |
Олексій Охрименко |
Телефон | +380669930487 |
Ел. пошта | alexey.gospod.syd@gmail.com |