На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 203 315.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні завкупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до пп.1.4. п.1 р.III Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити відсутність накладеного електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з чим вона підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі у зв’язку з тим, що вона не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Законодавством не передбачено можливість усунення даного порушення. Аналогічну позицію займає АМКУ, що, зокрема, відображено при розгляді скарги по процедурі закупівлі № UA-2020-05-12-001459-a. Разом з тим законодавство не передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні завкупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до пп.1.4. п.1 р.III Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити відсутність накладеного електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з чим вона підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі у зв’язку з тим, що вона не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Законодавством не передбачено можливість усунення даного порушення. Аналогічну позицію займає АМКУ, що, зокрема, відображено при розгляді скарги по процедурі закупівлі № UA-2020-05-12-001459-a. Разом з тим законодавство не передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 39237508 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 32-А, офіс 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Осипов |
Телефон | +380503539355 |
Ел. пошта | aaosipov1@gmail.com |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: - копії (завірені нотаріально), не менше двох, виконаних учасником у 2018-2020 роках аналогічних договорів про закупівлю (Поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент на склад Покупця), з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), та документами, що підтверджують їх виконання (видаткову(-і) накладну(-і) та/або акт(-и) приймання товару з відмітками про прийом товару); та сканований оригінал відгуку (відгуків) (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. - копія (завірена нотаріально) виконаного учасником у 2018-2020 роках аналогічного договору про закупівлю (Поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України, в крило (баки) повітряного судна Покупця), з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), та документами, що підтверджують їх виконання (видаткову(-і) накладну(-і) та/або акт(-и) приймання товару з відмітками про прийом товару); та сканований оригінал відгуку (відгуків) [(виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. - акти звірок (оригінали або нотаріально завірені копії) до наданих учасником виконаних договорів, що підтверджує їх повне виконання. В складі тендерної пропозиції надано 2 аналогічні договори, які не завірені нотаріально, що не відповідає умовам тендерної документації. Також з зазначених договорів не можна встановити виконання вимог тендерної документації в частині поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України, в крило (баки) повітряного судна Покупця, оскільки жодним документом не підтверджено факту поставки пального саме на зазначені об’єкти. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Проте Учасником не надано інформацію та документи, підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4, зокрема: -на кожну партію товару передається паспорт та сертифікат якості (відповідності); -мови поставки: поставка товару проводиться Учасником протягом 2020 року партіями, згідно заявок замовника (за адресою Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Космонавтів, 90 САЗ склад ПММ, та в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України (Збройні сили України, Національна гвардія України, Прикордонна служба України)). У заявці визначається кількість товару, що підлягає поставці та місце поставки; -вимоги до транспорту: поставка товару здійснюється автомобільним транспортом; -транспортні витрати:за рахунок Учасника; -умови оплати: оплата проводиться протягом 60 календарних днів з моменту отримання товару. -строки поставки: поставка товару здійснюється Учасником протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника; -дата виготовлення товару: друга половина 2019-2020 р.; -для підтвердження відповідності пропозиції процедури закупівлі учасника якісним вимогам до предмета закупівлі в складі пропозиції подається оригінал або нотаріально завірена копія сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації на заправлення повітряних суден в даних аеропортах. Постачальник несе повну матеріальну відповідальність перед Покупцем за дії третьої сторони; - можливість заправки повітряних суден авіаційним паливом з додаванням ПВК - рідини 0,2 %; -надання при заправці повітряних суден паспорта якості на пальне (з паливозаправника) та сертифіката відповідності; -можливість заправки повітряних суден Замовника в Міжнародному аеропорту «Київ» імені Ігоря Сікорського та Міжнародному аеропорту «Харків»; -технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля – дану позицію учасник обов’язково підтверджує документально. Таким чином тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Законодавством не передбачено можливість усунення даного порушення. Разом з тим законодавство не передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: - копії (завірені нотаріально), не менше двох, виконаних учасником у 2018-2020 роках аналогічних договорів про закупівлю (Поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент на склад Покупця), з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), та документами, що підтверджують їх виконання (видаткову(-і) накладну(-і) та/або акт(-и) приймання товару з відмітками про прийом товару); та сканований оригінал відгуку (відгуків) (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. - копія (завірена нотаріально) виконаного учасником у 2018-2020 роках аналогічного договору про закупівлю (Поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України, в крило (баки) повітряного судна Покупця), з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), та документами, що підтверджують їх виконання (видаткову(-і) накладну(-і) та/або акт(-и) приймання товару з відмітками про прийом товару); та сканований оригінал відгуку (відгуків) [(виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. - акти звірок (оригінали або нотаріально завірені копії) до наданих учасником виконаних договорів, що підтверджує їх повне виконання. В складі тендерної пропозиції надано 2 аналогічні договори, які не завірені нотаріально, що не відповідає умовам тендерної документації. Також з зазначених договорів не можна встановити виконання вимог тендерної документації в частині поставка авіаційного пального ТС-1, РТ, Jet-А1 або еквівалент в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України, в крило (баки) повітряного судна Покупця, оскільки жодним документом не підтверджено факту поставки пального саме на зазначені об’єкти. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Проте Учасником не надано інформацію та документи, підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4, зокрема: -на кожну партію товару передається паспорт та сертифікат якості (відповідності); -мови поставки: поставка товару проводиться Учасником протягом 2020 року партіями, згідно заявок замовника (за адресою Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Космонавтів, 90 САЗ склад ПММ, та в аеропорти України, аеродроми Державної авіації України (Збройні сили України, Національна гвардія України, Прикордонна служба України)). У заявці визначається кількість товару, що підлягає поставці та місце поставки; -вимоги до транспорту: поставка товару здійснюється автомобільним транспортом; -транспортні витрати:за рахунок Учасника; -умови оплати: оплата проводиться протягом 60 календарних днів з моменту отримання товару. -строки поставки: поставка товару здійснюється Учасником протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника; -дата виготовлення товару: друга половина 2019-2020 р.; -для підтвердження відповідності пропозиції процедури закупівлі учасника якісним вимогам до предмета закупівлі в складі пропозиції подається оригінал або нотаріально завірена копія сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації на заправлення повітряних суден в даних аеропортах. Постачальник несе повну матеріальну відповідальність перед Покупцем за дії третьої сторони; - можливість заправки повітряних суден авіаційним паливом з додаванням ПВК - рідини 0,2 %; -надання при заправці повітряних суден паспорта якості на пальне (з паливозаправника) та сертифіката відповідності; -можливість заправки повітряних суден Замовника в Міжнародному аеропорту «Київ» імені Ігоря Сікорського та Міжнародному аеропорту «Харків»; -технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля – дану позицію учасник обов’язково підтверджує документально. Таким чином тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Законодавством не передбачено можливість усунення даного порушення. Разом з тим законодавство не передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 38489035 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 01015, м.Київ, ВУЛИЦЯ СТАРОНАВОДНИЦЬКА, будинок 13, корпус Б, офіс 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
Телефон | 0683030233 |
Ел. пошта | o.filkin@aet.in.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36852220 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 01004, м.Київ, вулиця Басейна, будинок 9, кімната 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "АВІА ОІЛ" |
Телефон | +380444247493 |
Ел. пошта | info@aviaoil.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31510568 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03680, м. Київ, просп. Палладіна, будинок 32, кімната 434 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ «ЮКОЙЛ» |
Телефон | +380444524546 |
Ел. пошта | lawyana89@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-04-002726-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 203 315.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 76 016.57 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 450 000.00 UAH |
Період уточнень | до 26 червня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 липня, 14:54 |
Аукціон |
15 липня, 14:46 Переглянути |
Паливо авіаційне для газотурбінних двигунів Джет А 1 (Jet A 1) або еквівалент.fuel for turboshaft engines JET A-1 or equivalent723 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33965532 |
Поштова адреса | 16603, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Ім'я |
Олексій Мандзюк |
Телефон | +380661357458 |
Ел. пошта | savia.nizhin@dsns.gov.ua |