На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 400.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар сертифікований у встановленому законом порядку (наявність свідоцтв, сертифікатів відповідності якості на товар). У вартість товару включені витрати на транспортування, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів, в т.ч. ПДВ, тобто вказати ціну товару, за якою він відпускається покупцям. Вартість товару вказана за одиницю та за партію в цілому. Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 24300, Вінницька обл.., смт .Тростянець, вул.. Мічуріна, 60. Провести введення Товару в експлуатацію (пусконалагоджувальні роботи, інструктаж для персоналу методам роботи), в строк до 10 (тдесять) днів із моменту отримання від Покупця письмового (факсимільним зв’язком) підтвердження готовності для введення Товару в експлуатацію. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Специфікація (пропозиція), яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника розмірами, кількістю, пакуванням та іншими критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-09-000142-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 400.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 9 червня, 14:46 |
---|
Комплект обладнання для проведення досліджень методом імуноферментного аналізу1 штука Адреса поставки: 24300, Україна, Вінницька область, смт. Тростянець, вул. Мічуріна, 60 Строк: до 06.07.2020 09:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька центральна районна лікарня" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01982666 |
Поштова адреса | 24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60 |
Ім'я |
Мартинюк Олена Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380434322605 |
Ел. пошта | trost_likar@meta.ua |