На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
124 440.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2221308446 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА, будинок 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Алeксей Андрющенко |
Телефон | +380506125422,+380982550215 |
Ел. пошта | iraandr6@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-10-005190-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 124 440.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 244.40 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 червня, 14:22 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 червня, 17:15 |
Дата останніх змін | 14 липня, 11:14 |
Телевізор smart TV20 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
4.1.Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. 4.2.Замовник здійснює оплату товару не пізніше 7 (семи) банківських днів з дати поставки То-вару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника. 4.3.У випадку затримки оплати Замовником як бюджетної державної установи (відсутність ко-штів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок, за умови можливості відтермінуван-ня платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати одержання товару. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143092 |
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, площа Соборна, буд. 6-А |
Ім'я |
Петрачек Надія |
Телефон | 0687490266 |
Ел. пошта | semenenkoml@meta.ua |