На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
91 183.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Загальноосвітня школа № 14 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24543685. 4. Місцезнаходження замовника: 68600, м. Ізмаїл, Одеська область, вул. Нижньо-Садова, буд. 5-А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кудленко Світлана Григорівна, секретар тендерного комітету, телефон 04841-79223, e-mail: izm_sh14_buh@i.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект шкільних меблів для молодших класів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: № Назва Технічні характеристики Кіл-ть 1 Комплект шкільних меблів для молодших класів Парта одномісна з регулюванням кута нахилу стільниці Розмір стільниці (+-5 мм): 605*555мм Габаритні розміри: не менш ніж 605х555х590 (640-710-760)h (мм) Стільниця виготовлена з ламінованої ДСП товщиною не менш ніж 18 мм, клас емісії Е1, двостороння ламінація. Торцеві поверхні стільниці оброблено безпечною крайкою ABS, товщиною 2,0 мм з радіусним заокругленням. Основа столу - металевий каркас, виготовлений з труб круглого перетину діаметром 27 мм та 32 мм з товщиною стінки не менш ніж 1,5 мм та плоско-овальної труби 30х15 мм з товщиною стінки не менше ніж 1,2 мм. Всі закінчення металевих елементів закриті пластиковими заглушками. Забезпечено можливість регулювання висоти робочої поверхні столу від 590 до 760 мм (3, 4, 5 та 6 ростові групи). Відсутність гострих кутів попереджує випадкове травмування учня. Покриття каркасу – зносостійка порошкова фарба. Шухляда з цільнолитого ABS або PP пластику, об'ємом не менш ніж 9,4 л. (опційно). Розмір: 460х330х90 мм. Висувається до сторони учня. Стаканчик для письмового приладдя. Гачок для портфелю( можливо встановити як справа так і зліва від учня). Стілець Габаритні розміри: не менш ніж 360х360х730 (760-810-840)h (мм). Вага парти 10 кг. Стілець виконано з забезпеченням можливості регулювання висоти сидіння відповідно до 3, 4, 5 та 6 ростових груп (висота сидіння 350, 380, 430 та 460 мм з допуском +/-10 мм). Сидіння та спинка стільця зроблені з букової фанери не менш ніж 7 мм. Фанера вкрита лаком на водній основі. Регульована по висоті металева рама, виготовлена з труб круглого перетину діаметром 27 мм та 22 мм з товщиною стінки не менше ніж 1,5 мм та плоско-овальної труби 30х15 мм з товщиною стінки не менше ніж 1,2 мм. Всі закінчення металевих елементів закриті пластиковими заглушками, що захищають поверхню підлоги від пошкоджень. Вага стільця – 4кг. Усього 60 комплектів (до комплектів входять 60 парт та 60 стільців – 120 одиниць) 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 (сто двадцять) одиниць. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, м. Ізмаїл, Одеська область, вул. Нижньо-Садова, буд. 5-А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 91 183,00 грн. (дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «17» червня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» червня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 911,83 грн. (дев’ятсот одинадцять гривень 83 копійки) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 – Інформація про учасника та Форма „Пропозиція”.; Додаток 2 – Кваліфікаційні вимоги до учасника; Додаток 3 – Основні умови договору - проект договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42186354 |
---|---|
Поштова адреса | 03065, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Перемоги, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Васильєв Денис Анатолійович |
Телефон | 380969671669,380969671669 |
Ел. пошта | ukrosvita.nova@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-11-000771-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 91 183.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 911.83 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 липня, 09:38 |
Комплект шкільних меблів для молодших класів120 одиниця Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, вул. Нижньо-Садова, будинок 5-А Строк: до 30.11.2020 10:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Загальноосвітня школа №14 І-ІІІ ступенів міста Ізмаїл Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24543685 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Нижньо-Садова, буд. 5-А |
Ім'я |
Кудленко Світлана Григорівна ( ) |
Телефон | +380484179223 |
Ел. пошта | izm_sh14_buh@i.ua |