На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: Донецька область, м. Краматорськ. вул. Б. Хмельницького, буд. 6 Категорія замовника: орган державної влади. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Детальніше в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-17-006986-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 липня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 4 серпня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 45 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 250 000.00 UAH |
за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)SC 021:2015: 34110000-1 "Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit)18 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.12.2020 18:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37459539 |
---|---|
Поштова адреса | 61009, Україна, Харківська область, м. Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 185/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Козий |
Телефон | +380979850105 |
Ел. пошта | oleg.kozy5@gmail.com |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
1) На підтвердження вимог п. 3 розділу І «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» надано інформаційну довідку щодо досвіду з виконання Учасником аналогічних договорів із зазначенням чотирьох аналогічних договорів, при цьому листи-відгуки надані лише по трьом договорам, що не відповідає інформації, яка вказана у довідці. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» 27.07.2020 тендерним комітетом департаменту Учаснику надана можливість виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником вимога виконана шляхом завантаження файлу «3. Відповідність ст.16.pdf» з оновленою інформаційною довідкою щодо досвіду з виконання Учасником аналогічних договорів від 27.07.2020 № 1005/1. 2) В порушення п. 3.4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерні пропозиції, у тому числі банківська гарантія, вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається окремий гарантійний лист. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється як така, що не відповідає тендерній документації.» Учасником надано банківську гарантію № GRI0387KH20 від 15.07.2020 року з датою початку дії 25.08.2020 року та датою закінчення дії 01.12.2020 включно, термін дії складає 70 робочих днів. 28.07.2020 року Учасник з власної ініціативи завантажив у систему PROZORRO: лист-роз’яснення щодо виправлення помилок Учасника від 28.07.2020 № 1007/1, лист щодо технічної помилки від ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» від 27.07.2020 № ДЗ-КБ/3-вих./7310 та додаток № 1 до банківської гарантії № GRI0387KH20 від 15.07.2020 року. Відповідно до положень частини 8 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Частиною 16 статті 29 Закону передбачені випадки, у яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в наступних інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Документи, які завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, та не підпадають під визначені частиною 16 статті 29 Закону випадки до розгляду тендерним комітетом не приймаються.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) На підтвердження вимог п. 3 розділу І «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» надано інформаційну довідку щодо досвіду з виконання Учасником аналогічних договорів із зазначенням чотирьох аналогічних договорів, при цьому листи-відгуки надані лише по трьом договорам, що не відповідає інформації, яка вказана у довідці. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» 27.07.2020 тендерним комітетом департаменту Учаснику надана можливість виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником вимога виконана шляхом завантаження файлу «3. Відповідність ст.16.pdf» з оновленою інформаційною довідкою щодо досвіду з виконання Учасником аналогічних договорів від 27.07.2020 № 1005/1. 2) В порушення п. 3.4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерні пропозиції, у тому числі банківська гарантія, вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається окремий гарантійний лист. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється як така, що не відповідає тендерній документації.» Учасником надано банківську гарантію № GRI0387KH20 від 15.07.2020 року з датою початку дії 25.08.2020 року та датою закінчення дії 01.12.2020 включно, термін дії складає 70 робочих днів. 28.07.2020 року Учасник з власної ініціативи завантажив у систему PROZORRO: лист-роз’яснення щодо виправлення помилок Учасника від 28.07.2020 № 1007/1, лист щодо технічної помилки від ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» від 27.07.2020 № ДЗ-КБ/3-вих./7310 та додаток № 1 до банківської гарантії № GRI0387KH20 від 15.07.2020 року. Відповідно до положень частини 8 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Частиною 16 статті 29 Закону передбачені випадки, у яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в наступних інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Документи, які завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, та не підпадають під визначені частиною 16 статті 29 Закону випадки до розгляду тендерним комітетом не приймаються.
Код ЄДРПОУ | 35244815 |
---|---|
Поштова адреса | 62441, Україна, Харківська область, Харківський район, село Циркуни, ВІДДІЛЕННЯ "КУТУЗІВКА", будинок 32 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яна Левик |
Телефон | +380674143408 |
Ел. пошта | levik.yana@sollyplus.com.ua |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Тендерна пропозиція Учасника складена з порушенням вимог тендерної документації, а саме: - в порушення п. 3.4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерні пропозиції, у тому числі банківська гарантія, вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається окремий гарантійний лист.» Учасником не надано гарантійний лист щодо підтвердження терміну дії пропозиції.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника складена з порушенням вимог тендерної документації, а саме: - в порушення п. 3.4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерні пропозиції, у тому числі банківська гарантія, вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається окремий гарантійний лист.» Учасником не надано гарантійний лист щодо підтвердження терміну дії пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 35880173 |
---|---|
Поштова адреса | 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Інглезі, 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Подручний Олександр Сергійович |
Телефон | +380487843575 |
Ел. пошта | aleksandr.podruchniy@renault.od.ua |
згідно п. 4.1 проекту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент охорони здоров"я Донецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012556 |
Поштова адреса | 84313, Україна, Донецька область, КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6 |
Ім'я |
Стельмашонок Алла Георгіївна |
Телефон | +380669122257 |
Ел. пошта | tndzdrav@ukr.net |