На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасником не підтверджено документально: - можливість обертання дисплею довкола на 270 градусів (на виконання рядку 2 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність автоматичного болюсного введення гепарину при під’єднанні пацієнта (на виконання рядку 6 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність комбінованого детектора крові для виявлення витоку крові та забруднення діалізату (на виконання рядку 8 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - можливість моніторингу ефективності діалізу шляхом розрахунку Kt/V та дійсно отримуваного результату впродовж процедури (на виконання рядку 9 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність функції регулювання потоку діалізуючого розчину від 0 до 800 мл/хв. (на виконання рядку 14 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність насосу крові перистальтичного типу з самоочисним покриттям, що забезпечує «м’який старт» та швидкість 50-600 мл/хв. (на виконання рядку 23 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність вбудованої сервісної програми, можливості переходу в сервісний екран з будь-якого режиму роботи апарату; графічного і числового відображення роботи гідравліки та електроніки (на виконання рядку 25 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність діалогового режиму роботи, меню HELP (на виконання рядку 26 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасником не підтверджено документально: - можливість обертання дисплею довкола на 270 градусів (на виконання рядку 2 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність автоматичного болюсного введення гепарину при під’єднанні пацієнта (на виконання рядку 6 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність комбінованого детектора крові для виявлення витоку крові та забруднення діалізату (на виконання рядку 8 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - можливість моніторингу ефективності діалізу шляхом розрахунку Kt/V та дійсно отримуваного результату впродовж процедури (на виконання рядку 9 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність функції регулювання потоку діалізуючого розчину від 0 до 800 мл/хв. (на виконання рядку 14 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність насосу крові перистальтичного типу з самоочисним покриттям, що забезпечує «м’який старт» та швидкість 50-600 мл/хв. (на виконання рядку 23 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність вбудованої сервісної програми, можливості переходу в сервісний екран з будь-якого режиму роботи апарату; графічного і числового відображення роботи гідравліки та електроніки (на виконання рядку 25 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність діалогового режиму роботи, меню HELP (на виконання рядку 26 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю).
Код ЄДРПОУ | 41360386 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, буд. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Михайленко Світлана Петрівна |
Телефон | 300993465108,300993465108 |
Ел. пошта | artonika@ukr.net |
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасником не підтверджено документально: - можливість обертання дисплею довкола на 270 градусів (на виконання рядку 2 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність автоматичного болюсного введення гепарину при під’єднанні пацієнта (на виконання рядку 6 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність комбінованого детектора крові для виявлення витоку крові та забруднення діалізату (на виконання рядку 8 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - можливість моніторингу ефективності діалізу шляхом розрахунку Kt/V та дійсно отримуваного результату впродовж процедури (на виконання рядку 9 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність функції регулювання потоку діалізуючого розчину від 0 до 800 мл/хв. (на виконання рядку 14 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність насосу крові перистальтичного типу з самоочисним покриттям, що забезпечує «м’який старт» та швидкість 50-600 мл/хв. (на виконання рядку 23 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність вбудованої сервісної програми, можливості переходу в сервісний екран з будь-якого режиму роботи апарату; графічного і числового відображення роботи гідравліки та електроніки (на виконання рядку 25 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність діалогового режиму роботи, меню HELP (на виконання рядку 26 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасником не підтверджено документально: - можливість обертання дисплею довкола на 270 градусів (на виконання рядку 2 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність автоматичного болюсного введення гепарину при під’єднанні пацієнта (на виконання рядку 6 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність комбінованого детектора крові для виявлення витоку крові та забруднення діалізату (на виконання рядку 8 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - можливість моніторингу ефективності діалізу шляхом розрахунку Kt/V та дійсно отримуваного результату впродовж процедури (на виконання рядку 9 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність функції регулювання потоку діалізуючого розчину від 0 до 800 мл/хв. (на виконання рядку 14 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність насосу крові перистальтичного типу з самоочисним покриттям, що забезпечує «м’який старт» та швидкість 50-600 мл/хв. (на виконання рядку 23 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність вбудованої сервісної програми, можливості переходу в сервісний екран з будь-якого режиму роботи апарату; графічного і числового відображення роботи гідравліки та електроніки (на виконання рядку 25 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю); - наявність діалогового режиму роботи, меню HELP (на виконання рядку 26 вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю).
Код ЄДРПОУ | 31765741 |
---|---|
Поштова адреса | 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Орлова 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чикирисова Наталія Юріївна |
Телефон | +380362653805 |
Ел. пошта | indexltd@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-26-001623-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 22 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 132 000.00 UAH |
Період уточнень | до 17 липня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 серпня, 00:01 |
Апарат гемодіалізний (ГДФ комфорт) (34995 Система гемодіалізу) - 4 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)Hemodialysis machine (GDF comfort) (34995 Haemodialysis system) - 4 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)4 одиниця Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19 Строк: до 31.12.2020 16:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33180000-5, Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму Код НК 024:2019: 34995, Система гемодіалізу |
Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012906 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Ім'я |
Беденок Лілія Василівна (Bedenok Liliya Vasylivna) |
Телефон | +380442840810 |
Ел. пошта | doztender@ukr.net |