На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
580 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна документація додається ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ. Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а саме: - Відповідно до п. 5.4. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Всупереч вимогам тендерної документації, учасником не надано у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - Згідно п. 2.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами від 03.02.2018). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом тендерних пропозицій електронною системою закупівель. Всупереч вимогам тендерної документації учасником, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, не подано банківської гарантії.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, а саме: - Відповідно до п. 5.4. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Всупереч вимогам тендерної документації, учасником не надано у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - Згідно п. 2.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами від 03.02.2018). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом тендерних пропозицій електронною системою закупівель. Всупереч вимогам тендерної документації учасником, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, не подано банківської гарантії.
Код ЄДРПОУ | 2864904993 |
---|---|
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Леніна буд. 41 кв. 20 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Висоцький Володимир Іванович |
Телефон | +380950746561 |
Ел. пошта | semesvet90@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Згідно п. 2.4. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в новій редакції згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт кузова автобусу ПАЗ 3205; Капітальний ремонт кузова автобусу Еталон (ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) – Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Для підтвердження учасники мають надати у складі тендерної пропозиції згідно п.2.4.2 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Всупереч вимогам тендерної документації учасником, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, не подано у складі тендерної пропозиції відповідну виписку, видану банком-гарантом.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Згідно п. 2.4. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в новій редакції згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт кузова автобусу ПАЗ 3205; Капітальний ремонт кузова автобусу Еталон (ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) – Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Для підтвердження учасники мають надати у складі тендерної пропозиції згідно п.2.4.2 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Всупереч вимогам тендерної документації учасником, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, не подано у складі тендерної пропозиції відповідну виписку, видану банком-гарантом.
Код ЄДРПОУ | 37180984 |
---|---|
Поштова адреса | 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. П.Комуни, 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чупрін Станіслав Олексійович |
Телефон | +380472562102 |
Ел. пошта | lktbus@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Замовником було встановлено учаснику вимогу про усунення невідповідностей «Згідно п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано надано три аналогічних договори, а саме: 1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800 2. Договір № 190400043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Проте учасником не надано копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи, а саме копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо) згідно наданих аналогічних договорів». Учасником в складі тендерної пропозиції, подано копію виконаного аналогічного договору Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Згідно вимог про усунення невідповідностей Учасником на виправлення було надано Акт здачі-приймання робіт №24 від від 25 листопада 2019 року на суму 96 000 з ПДВ. Проте замовник згідно наданої інформації не може перевірити, що копії документів, які підтверджують факт надання послуг надані в повному обсязі. У зв’язку з цим, на підставі вищевикладеного, виникла необхідність, щодо уточнення загальної суми вказаного договору з урахуванням термінів його дії, наявності внесення змін та доповнень до юридичних і фактичних зобов’язань по його виконанню. Тому відділ освіти Лохвицької РДА звернувся до Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО з проханням надати інформацію щодо загальної суми виконаного Договору надання послуг №1 від 03.01.2019 з урахуванням термінів його дії. Та отримав відповідь Лист № 48 від 07.08.2020 згідно змісту якого була зазначена інформація, що за Договором 1 від 03.01.2019 було надано послуг на суму 622 907,10 грн. Відповідно учасник не підтвердив виконання договору в повному обсязі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Замовником було встановлено учаснику вимогу про усунення невідповідностей «Згідно п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано надано три аналогічних договори, а саме: 1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800 2. Договір № 190400043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Проте учасником не надано копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи, а саме копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо) згідно наданих аналогічних договорів». Учасником в складі тендерної пропозиції, подано копію виконаного аналогічного договору Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Згідно вимог про усунення невідповідностей Учасником на виправлення було надано Акт здачі-приймання робіт №24 від від 25 листопада 2019 року на суму 96 000 з ПДВ. Проте замовник згідно наданої інформації не може перевірити, що копії документів, які підтверджують факт надання послуг надані в повному обсязі. У зв’язку з цим, на підставі вищевикладеного, виникла необхідність, щодо уточнення загальної суми вказаного договору з урахуванням термінів його дії, наявності внесення змін та доповнень до юридичних і фактичних зобов’язань по його виконанню. Тому відділ освіти Лохвицької РДА звернувся до Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО з проханням надати інформацію щодо загальної суми виконаного Договору надання послуг №1 від 03.01.2019 з урахуванням термінів його дії. Та отримав відповідь Лист № 48 від 07.08.2020 згідно змісту якого була зазначена інформація, що за Договором 1 від 03.01.2019 було надано послуг на суму 622 907,10 грн. Відповідно учасник не підтвердив виконання договору в повному обсязі.
Код ЄДРПОУ | 39444791 |
---|---|
Поштова адреса | 18007, Україна, Черкаська область, Черкаси, Лук'янова буд. 5/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Моцар Микола Петрович |
Телефон | +380507722652 |
Ел. пошта | ofis@novabus.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41490124 |
---|---|
Поштова адреса | 18030, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чигиринська, 60/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Хижняк Юрій |
Телефон | 380672363135,380672363135 |
Ел. пошта | info17305@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42530115 |
---|---|
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 242/1, кімната 708 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Попадько |
Телефон | +380634233585 |
Ел. пошта | tender@imax-avto.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41919370 |
---|---|
Поштова адреса | 03148, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГНАТА ЮРИ, будинок 9, кімната 414 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Олександр Свідерок |
Телефон | +380977511146 |
Ел. пошта | tender.avtobus@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-03-001706-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 580 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 800.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 17 400.00 UAH |
Період уточнень | до 12 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 17:13 |
Аукціон |
22 липня, 13:00 Переглянути |
Капітальний ремонт кузова автобусу ПАЗ 32051 послуга Адреса поставки: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, та/або за місцезнаходженням Виконавця; Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Капітальний ремонт кузова автобусу Еталон1 послуга Адреса поставки: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, та/або за місцезнаходженням Виконавця; Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування Виконавцю авансу для придбання і постачання необхідних для виконання капітального ремонту автобуса матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання тощо в розмірі 30 % вартості загального обсягу послуг відповідно до рахунку наданого Виконавцем, шляхом оплати вартості послуг до 10 календарних днів з моменту отримання рахунку та з урахуванням фінансування видатків Замовника. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата наданих Виконавцем Послуг (70 % вартості загального обсягу послуг) здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145561 |
Поштова адреса | 37200, Україна, Полтавська область, м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2 |
Ім'я |
Світлана Володимирівна Грекова |
Телефон | +380535631245 |
Ел. пошта | lohvrn@ukr.net |