На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 9 липня, 22:02
Опис
Замовник має право внести зміни лише до початку строку подання пропозицій - 09.07.2020р. до 11.00 год. Замовник не може технічно (через роботу майданчику, який заблокував можливість надати відповідь на питання після періоду уточнень) надати відповідь на питання по процедурі та внести зміни до Вимог по предмету закупівлі після завершення періоду уточнень. З метою дотримання основних принципів публічних закупівель, необхідно відмінити вказану закупівлю. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-03-007604-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 160 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 липня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 липня, 11:00 |
Дата останніх змін | 9 липня, 22:02 |
Початок аукціону: | 21 липня, 11:54 |
ДК 021:2015: 48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи)(пропозиції, підготовлені Учасниками викладаються українською мовою; кошти НСЗУ)1 послуга Адреса поставки: 90550, Україна, Закарпатська область, с. Теребля, вул. Центральна,94 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
на підставі акта приймання-передачі виконаних Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта приймання-передачі виконаних Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42043319 |
Поштова адреса | 90550, Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, с. Теребля, вул. Центральна, буд. 94 |
Ім'я |
Василь Решетар |
Телефон | +380976609805 |
Ел. пошта | reshetar00@gmail.com |