На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 230.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна документація додається (ТД_Обладнання для харчоблоку). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація»
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ФОП ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Обладнання для харчоблоку закладу освіти (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) з наступних підстав: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Згідно п. 2 додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» - Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну з позицій предмета закупівлі. Гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем. Гарантійний лист про можливість встановлення, монтажу та підключення обладнання з виїздом на місце Замовника у складі тендерної пропозиції. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Всупереч вимогам тендерної документації Учасником ФОП ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, не надано вищезазначених документів, а також учасником не надано відповідних документів які б підтверджували відсутність підстав встановлених частиною першою статті 17 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ФОП ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, що подана на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Обладнання для харчоблоку закладу освіти (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) з наступних підстав: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Згідно п. 2 додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» - Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну з позицій предмета закупівлі. Гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем. Гарантійний лист про можливість встановлення, монтажу та підключення обладнання з виїздом на місце Замовника у складі тендерної пропозиції. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Всупереч вимогам тендерної документації Учасником ФОП ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, не надано вищезазначених документів, а також учасником не надано відповідних документів які б підтверджували відсутність підстав встановлених частиною першою статті 17 Закону.
Код ЄДРПОУ | 2924805724 |
---|---|
Поштова адреса | 50056, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, мікрорайон Сонячний, буд. 14, кв. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій |
Телефон | +380974428986 |
Ел. пошта | fop.piven@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39224504 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ярослава Мудрого,79 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина |
Телефон | +380676375651 |
Ел. пошта | twc.ukrprompostach@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-06-002584-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 400 230.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 002.30 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 серпня, 10:35 |
Аукціон |
24 липня, 15:34 Переглянути |
Обладнання для харчоблоку закладу освіти16 одиниця Адреса поставки: 19333, Україна, Черкаська область, Лисянський район, село Бужанка, ВУЛИЦЯ БАЗАРНА, будинок 10 Строк: до 01.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади |
Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника- 19333, Черкаська обл., Лисянський район, село Бужанка, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 15. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти і культури Бужанської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42959110 |
Поштова адреса | 19333, Україна, Черкаська область, с.Бужанка, вул. Набережна,15 |
Ім'я |
Сінецька Зоя |
Телефон | 380968071481 |
Ел. пошта | 42959110buzh.osvita@gmail.com |