На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2480.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ЗАМОВНИК має право : за походженням з виконавцем вносити зміни і доповнення до цьго договору. контролювати здійснення виконання зобов"язань ВИКОНАВЦЕМ у строки та порядок, встановлені цим ДОГОВОРОМ. ЗАМОВНИК зобов"язаний : своєчасно та в повному обсязі виконувати свої зобов"язання по оплаті цього ДОГОВОРУ. Приймати виконання ВИКОНАВЦЕМ зобов"язання згідно з відповідним АКТОМ здачі-прийняття послуг. Надавати ВИКОНАВЦЮ всю необхідну йому інформацію для виконання зобов"язань по даному ДОГОВОРУ. Надати персоналу ВИКОНАВЦЯ доступ до місця надання ПОСЛУГ за умови дотримання вимог внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки, правил охорони праці, пожежної безпеки на робочих місцях, що діють у ЗАМОВНИКА. ВИКОНАВЕЦЬ має право: Своєчасно та у повному обсязі отримувати плату за надані ПОСЛУГИ. На дострокове воконання зорбов"язань та отримання плати за виконанні зобов"язання за письмовим погодженням з ЗАМОВНИКОМ. Залучати третіх осіб для виконання своїх зобов"язань за цим ДОГОВОРОМ. ВИКОНАВЕЦЬ забов"язаний: Своєчасно і якісно подавати ПОСЛУГИ протягом строку дії ДОГОВОРУ.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-07-003266-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 480.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 7 липня, 13:17 |
---|
Консультативні послуги з питань автоматизації бухгалтерського обліку1 послуга Адреса поставки: 62416, Україна, Харківська область, селище, Транспортна,20 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Назва організації | Харківська районна державна лікарня ветеринарної медицини |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00705982 |
Поштова адреса | 62416, Україна, Харківська область, смт Пісочин, вул. Транспортна, буд. 20 |
Ім'я |
Евгения Багірова |
Телефон | +380674231218 |
Ел. пошта | bagirova2020@ukr.net |