На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
372 513.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Костянтинівський медичний коледж». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02011226. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гусєв Олександр Аркадійович, секретар тендерного комітету, вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110, телефон +380669418905, e-mail: tendercollege@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗ «Костянтинівський медичний коледж» м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 Донецької області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 372 513,20 грн. (триста сімдесят дві тисячі п’ятсот тринадцять грн. 20 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 725,13 грн. (три тисячі сімсот двадцять п’ять грн. 13 коп.) – 1 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 10 000,00 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.). 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Комунальний заклад «Костянтинівський медичний коледж», код ЄДРПОУ 02011226, р/р: IBAN UA 208201720344280004000028324 в УДКСУ в м. Костянтинівка, Донецької обл., МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 10 000,00 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38088364 |
---|---|
Поштова адреса | 92601, Україна, Луганська область, м. Сватове, вул. Набережна-Водокачка, 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кирило Стахов |
Телефон | 0954332423 |
Ел. пошта | led.sts@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24063784 |
---|---|
Поштова адреса | 84209, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Смоленська 8 - 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Виталий Марченко |
Телефон | +380953724516 |
Ел. пошта | ooo_vid_d@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42441853 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 14А, офіс 418 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Литвинюк |
Телефон | +380673747022 |
Ел. пошта | pojz_l@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35360336 |
---|---|
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА БІРЮЗОВА, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Світлана Бухтова |
Телефон | +380503080513,+380949630121 |
Ел. пошта | mgnetto.ukr@gmail.com |
Скасовано
11 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 11 серпня, 00:01
Опис
У зв’язку із неможливістю своєчасного проведення розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" Замовником було порушено строки розгляду тендерної пропозиції встановлені положеннями ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та не було продовжено строку розгляду тендерної пропозиції з аргументованих підстав замовник торгів відміняє (скасувує) торги Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-004705-c.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-07-004705-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 372 513.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 725.13 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Період уточнень | до 13 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 серпня, 00:01 |
Аукціон |
23 липня, 15:57 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 липня, 15:24 |
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗ «Костянтинівський медичний коледж» м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 Донецької області.1 послуга Адреса поставки: 85110, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Суворова 15 Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77220000-8, Послуги з просочування деревини |
Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011226 |
Поштова адреса | 85102, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 |
Ім'я |
Олександр Аркадійович Гусєв |
Телефон | +380669418905 |
Ел. пошта | tendercollege@ukr.net |