На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
92 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Шкільні меблі (шкільні меблі для організації освітнього простору Нової української школи) Меблі мають бути в комплекті (одномісна парта+стілець)
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Не надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (зазначаються підтверджуючі реальні фото продукції, який пропонується з розгорнутим описом кожного предмету (матеріали та конструкція), зазначається виробник та модель, посилання на вільні джерела інформації (сайт або інші) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника; 2. Не надано паспорт виробника на товар; 3. Не надано оригінал висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність пропонованого товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів; 4. Не надано чинний на дату розкриття сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 виробника шкільних меблів, засвідчена печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 5. Не надано чинний на дату розкриття сертифікат на систему якості ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів, засвідчена печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 6. Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару - оригінал авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. Даний лист не надано. 7. Якщо Учасник є виробником він надає лист та документи, які підтверджують статус виробника (сертифікат продукції власного виробництва, тощо). Даний лист не надано. 8. Не надано гарантійний лист, що підтверджує можливість надання зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. 9. В довідці щодо наявності працівників зазначено перелік посад, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, не зазначено досвід роботи.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Не надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (зазначаються підтверджуючі реальні фото продукції, який пропонується з розгорнутим описом кожного предмету (матеріали та конструкція), зазначається виробник та модель, посилання на вільні джерела інформації (сайт або інші) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника; 2. Не надано паспорт виробника на товар; 3. Не надано оригінал висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність пропонованого товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів; 4. Не надано чинний на дату розкриття сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 виробника шкільних меблів, засвідчена печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 5. Не надано чинний на дату розкриття сертифікат на систему якості ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів, засвідчена печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника; 6. Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару - оригінал авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. Даний лист не надано. 7. Якщо Учасник є виробником він надає лист та документи, які підтверджують статус виробника (сертифікат продукції власного виробництва, тощо). Даний лист не надано. 8. Не надано гарантійний лист, що підтверджує можливість надання зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. 9. В довідці щодо наявності працівників зазначено перелік посад, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, не зазначено досвід роботи.
Код ЄДРПОУ | 3058117552 |
---|---|
Поштова адреса | 60411, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район, село Валя Кузьмина, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА буд. 159 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жаворонок Андрій Віталійович |
Телефон | +380974447707 |
Ел. пошта | andrey888zhavoronok@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-09-002913-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 92 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 461.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 липня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 липня, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 липня, 14:21 |
Шкільні меблі (шкільні меблі для організації освітнього простору Нової української школи)72 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, ЗЗСО Бучанської міської об"єднаної територіальної громади Строк: до 15.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 7-ми банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3б.д з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бучанської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34357364 |
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, м.Буча, вул.Островського, 36 |
Ім'я |
Шалунова Наташа |
Телефон | 380449749706 |
Ел. пошта | osvita-bucha@ukr.net |