На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку довільної форми, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі із зазначенням конкретного найменування товару (торговельної марки, моделі, маркування тощо), виробника, країни походження. 3. Довідку про досвід виконання аналогічного договору довільної форми із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору. Аналогічним договором буде вважатися договір щодо постачання коагулометра. 4. Документальне підтвердження погодження учасником умов договору зазначених в проєкті договору про закупівлю. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3069515576 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ Д.КОРОТЧЕНКО, будинок 14, квартира 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕДОСЄКОВ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ |
Телефон | +380505964636 |
Ел. пошта | kselmed@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-14-003302-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 65 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 390.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 липня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 4 серпня, 09:51 |
Коагулометр1 штука Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Академічна, 9, Університетська клініка Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори Код НК 024:2019: 56690, Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Варакіна Любов Миколаївна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |