На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Надання усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі. в тому числі щодо проведення розгляду поданих тендерних пропозицій на предмет їх відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідності поданих пропозицій іншим вимогам тендерної документації, а також щодо укладення та виконання договору про закупівлю- 5 годин Розроблення проектів протокольних рішень тендерного комітету у складі: -протокол про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); -протокол про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; -протокол про внесення змін до тендерної документації (в разі наявності); -протокол щодо рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти договір про закупівлю; -протокол відхилення тендерної пропозиції (в разі наявності); -протокол про відміну торгів (в разі наявності). Супровід оприлюднення в системі через авторизований майданчик Замовника документів які передбачені статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та іншої інформації передбаченої Законом України " Про публічні закупівлі зі змінами. Перевірка відсутності або наявності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, в тому числі з наданням витягів з інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Розробка пректу тендерної документації Розроблення проекту договору про закупівлю Надання замовнику в електронному вигляді архівної справи по закупівлі, яка являється предметом договору
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-14-007312-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 14 липня, 16:36 |
---|
Послуги юридичні (код ДК 021:2015-79110000-8) із супроводу процедури відкритих торгів згідно положень Закону України " Про публічні закупівлі" № 622-VIII від 25.12.2015 із змінами з використанням електронної системи закупівель "Prozorro" та згідно предмету закупівлі: Шкільні меблі, код ДК 021:2015-39160000-1; (Лот 1. Комплекти одномісні (стіл+стілець) для початкових класів “Нової української школи”, стіл комп’ютерний кутовий серія «Бумеранг», тумба до столу, шафа для одягу дитяча 1-місна, шафа офісна для педагогічних посібників з відкритим верхом, стілець ІСО, дошка магнітно-крейдова (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі); Лот 2. Стінка дитяча з пластиковими ящиками, стелаж для іграшок, дитячий спортивний куточок, стінка дитяча з 5-ти елементів, стільці для учнів 5-9 класів, стіл учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти (з полицею), стілець ФГ учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти, дошка магнітно-маркерна біла, крісло мішок-груша, дошка магнітно-крейдова, офісна шафа для паперів, крісло мішок-груша, дитяча шведська спортивна стінка, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, полиця книжна, тумба з пластиковими шухлядами, кришка до столу, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі)1 послуга Адреса поставки: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, вул.Героїв України, 2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79110000-8, Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва |
Назва організації | Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145561 |
Поштова адреса | 37200, Україна, Полтавська область, м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2 |
Ім'я |
Світлана Грекова |
Телефон | +380535631700 |
Ел. пошта | svetulhik@gmail.com |