На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 449.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3065015739 |
---|---|
Поштова адреса | 14033, Україна, Чернігівська область, Чернігов, проспект Миру 157а кв 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Семеняко Сергій Сергійович |
Телефон | +380937816462 |
Ел. пошта | ss-sergei@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-15-000457-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 65 449.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 327.25 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 липня, 09:22 |
ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (шафа для документів, крісло офісне,стіл офісний, тумба, шафа для одягу)46 штука Адреса поставки: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 Строк: до 31.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Оплата Товару проводиться у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Учасника на підставі накладних на отримання товару протягом 7 робочих днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02317474 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 36 |
Ім'я |
Андрієць Андрій |
Телефон | 380442027329 |
Ел. пошта | andriec@kmfd.gov.ua |