На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
353 118.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Парта та стілець. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Парта та стілець - 253 комплектів. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 353 118,00 грн. (триста п’ятдесят три тисячі сто вісімнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 315 347,00 грн. (триста п'ятнадцять тисяч триста сорок сім грн. 00 коп.), кошти районного бюджету 37 771,00 грн. (тридцять сім тисяч сімсот сімдесят одна грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 531,18 грн. (три тисячі п’ятсот тридцять одна грн. 18 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «31» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008047-c та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008047-c та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 42990391 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Владислав Кравченко |
Телефон | +380660835264 |
Ел. пошта | sectortrade.kiev@gmail.com |
Встановити невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Платон Анатолій Михайлович вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008047-c та відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Платон Анатолій Михайлович на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Платон Анатолій Михайлович вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008047-c та відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Платон Анатолій Михайлович на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 2682417411 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вул.Чапаєва,203 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Платон Анатолій Михайлович |
Телефон | +380991641394 |
Ел. пошта | fopplaton@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-15-008047-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 353 118.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 531.18 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 серпня, 00:03 |
Аукціон |
31 липня, 14:07 Переглянути |
Початок аукціону: | 31 липня, 13:46 |
Парта та стілець253 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38500907 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139 |
Ім'я |
Юлія Миколаївна Біла |
Телефон | +380523420092 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |