На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
659.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: У зв’язку із поломкою обладнання та необхідності проведення відновлювальних ремонтних робіт (поточний ремонт та/або відновлювальний ремонт) замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю послуг з проведення ремонтних робіт, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки таке обладнання на початок робу було справним та знаходилось у робочому стані. Таким чином, враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених ст. 13 - 15 Закону, товарів/робіт/послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені ч. 3 ст. 3 цього Закону, замовник керується положеннями ЦК України та ГК України, а також БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена в ч. 3 ст. 3 цього Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку. Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 3 ст. 3 цього Закону. Аналогічна позиція викладена у роз’ясненнях (листі) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06. Таким чином, здійснюючи дану закупівлю, враховуючи принципи максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно із ст.ст. 3, 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - у даному випадку слід застосувати процедуру звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-16-002017-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 659.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 липня, 22:18 |
---|
Ремонт легкового ТЗ Geely Emgrand 7 SKD із заміною зношених конструктивних елементів1 робота Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 Строк: до 31.12.2020 22:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
підписання акту наданих рослуг (виконаних робіт)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05484161 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Ім'я |
Рукомеда Тетяна Миколаївна (Rukomeda Tetyana Mykolaivna) |
Телефон | +380432560639 |
Ел. пошта | goldsystem.market@gmail.com |