На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
148 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції:Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 (одинадцять) найменувань. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 74862, Херсонська область, Каховський район, с. Тавричанка, вул. 40 років Перемоги, буд. 17; 2) 74860, Херсонська область, Каховський район, с. Заозерне, вул. Шкільна, буд. 10. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 148 500,00 грн. (сто сорок вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «24» липня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» липня 2020 року час 0000 год. 1. Найменування замовника:відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області. 2.Категорія замовника:Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:41420874. 4. Місцезнаходження замовника:74862, Херсонська обл., Каховський р-н, с. Тавричанка, вул. Соборна, буд. 26. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Русалімова Віталіна Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області, e-mail: tavr.vidd.osv1@ukr.net, тел. +380505724198. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Обладнання для харчоблоків закладів освіти Тавричанської ОТГ. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015: код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-20-003645-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 148 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 485.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 24 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 липня, 00:03 |
Обладнання для харчоблоків закладів освіти Тавричанської ОТГ11 найменувань Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41420874 |
Поштова адреса | 74862, Україна, Херсонська область, Каховський район, село Тавричанка, вул. Соборна, 26 |
Ім'я |
Тетяна Володимирівна Парфененко |
Телефон | +380505724198 |
Ел. пошта | tavr.vidd.osv1@ukr.net |