На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
57 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Шкільні меблі (придбання корекційного обладнання для закладів загальної середньої освіти в комплекті) Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-21-000290-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 57 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 287.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 липня, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 серпня, 17:00 |
Дата останніх змін | 6 серпня, 17:03 |
Шкільні меблі (придбання корекційного обладнання для закладів загальної середньої освіти в комплекті)2 комплект Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66. Строк: до 01.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата товару здійснюється Замовником в серпні 2020 року по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143212 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Ім'я |
Валентина Павленко |
Телефон | +380414296283,+380414296279 |
Ел. пошта | osvita-kor.tender@ukr.net |