На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 471 920.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1. Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 471 920,00 грн. без ПДВ / 2 966 304,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.08.2020 о 10-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 25.08.2020 о 10-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - Учасник не виконав вимоги п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме: учасник не надав довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасник не виконав вимоги п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: учасник не надав довідку у довільній формі на фірмовому бланку (за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - Учасник не виконав вимоги п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме: учасник не надав довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасник не виконав вимоги п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: учасник не надав довідку у довільній формі на фірмовому бланку (за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 36851363 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА, будинок 76, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Гарнецький |
Телефон | +380982144694 |
Ел. пошта | autoline.odessa@gmail.com |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - Учасник не виконав вимоги п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме: учасник не надав довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасник не виконав вимоги п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: учасник не надав довідку у довільній формі на фірмовому бланку (за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: - Учасник не виконав вимоги п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД), а саме: учасник не надав довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасник не виконав вимоги п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: учасник не надав довідку у довільній формі на фірмовому бланку (за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ», враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОТРАНЗИТ» по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 31303838 |
---|---|
Поштова адреса | 03191, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КАСІЯНА, будинок 2/1, квартира 128 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Васильович |
Телефон | +380504066665 |
Ел. пошта | ruslanbakal@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г. і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав вимоги ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям а саме: - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (мікроавтобусів), та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази а саме автотранспортних засобів (мікроавтобусів), та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки), та надати оригінал або завірену Учасником копію такого договору. Не надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів (мікроавтобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яке виконується відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» (з обов`язковим зазначенням інформації про виконавця технічного обслуговування і ремонту). Не надано дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, автотранспортного засобу, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. Не надано дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками для надання послуг, що є предметом закупівлі, що є порушенням вимог п. 1.1 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. До довідки не надано чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водія; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Не надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху, що є порушенням вимог п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) не було надано не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)), що є порушенням вимог п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Б) Учасник не виконав вимоги ч. 2 Розділу І Додатку 2, до ТД: - Учасником не було надано довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 12 частини першої та частини другою статті 17 Закону, що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність достроково розірваного раніше укладеного договору про закупівлю із замовником, та застосованих санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). Якщо учасник процедури закупівлі, перебуває у вищезазначених обставинах, такий учасник підтверджує вжиття заходів для доведення своєї надійності, шляхом надання документів, з інформацією, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, що є порушенням вимог п. 2.4 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником у відповідності до ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, не було надано підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 у вигляді довідок (довідки тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що є порушенням вимог п. 2.5 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. В) Учасник не виконав вимоги ч. 3 Розділу І Додатку 2, до ТД: - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі: реквізити (адреса - юридична та/або фактична, телефон, факс, телефон для контактів); РНОКПП; реквізити банку (назва, МФО (за наявності)), в якому обслуговується учасник та номер банківського рахунку (IBAN); e-mail учасника; інформацію про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку, що є порушенням вимог п. 3.3 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків, що є порушенням вимог п. 3.6 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку з обслуговуючого банку учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п. 3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість/ Витяг з реєстру платників єдиного податку, або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог п. 3.8, 3.9 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/3 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД, що є порушенням вимог п. 3.11 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства Ліцензію на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами), що є порушенням вимог п. 3.12 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. Г) Учасник не виконав вимоги ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД: - Учасником не було надано Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ФОП Штоппель І.Г. не було виправлено до 29 серпня 2020 - 11:12 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-21-002577-b) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 28.08.2020 – 11:12) Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г., враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що учасник процедури закупівлі ФОП Штоппель І.Г. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція учасника ФОП Штоппель І.Г. не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію, та умовам Технічної специфікації. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г. по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.2, 3, 6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г. і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: А) Учасник не виконав вимоги ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, тим самим не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям а саме: - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (мікроавтобусів), та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази а саме автотранспортних засобів (мікроавтобусів), та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки), та надати оригінал або завірену Учасником копію такого договору. Не надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів (мікроавтобусів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яке виконується відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» (з обов`язковим зазначенням інформації про виконавця технічного обслуговування і ремонту). Не надано дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінал(и) або завірена(і) Учасником копія(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг, що є предметом закупівлі, автотранспортного засобу, що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. Не надано дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками для надання послуг, що є предметом закупівлі, що є порушенням вимог п. 1.1 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД. До довідки не надано чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водія; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Не надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо наявності відповідальної особи за навчання водіїв з безпеки дорожнього руху та дотримання водіями правил дорожнього руху відповідно до Положення про службу безпеки дорожнього руху, що є порушенням вимог п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4/2 до ТД. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) не було надано не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)), що є порушенням вимог п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Б) Учасник не виконав вимоги ч. 2 Розділу І Додатку 2, до ТД: - Учасником не було надано довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 12 частини першої та частини другою статті 17 Закону, що є порушенням вимог п. 2.1 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", що є порушенням вимог п. 2.3 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність достроково розірваного раніше укладеного договору про закупівлю із замовником, та застосованих санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). Якщо учасник процедури закупівлі, перебуває у вищезазначених обставинах, такий учасник підтверджує вжиття заходів для доведення своєї надійності, шляхом надання документів, з інформацією, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, що є порушенням вимог п. 2.4 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником у відповідності до ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, не було надано підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 у вигляді довідок (довідки тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що є порушенням вимог п. 2.5 ч. 2 Розділу І Додатку 2 до ТД. В) Учасник не виконав вимоги ч. 3 Розділу І Додатку 2, до ТД: - Учасником не було надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі: реквізити (адреса - юридична та/або фактична, телефон, факс, телефон для контактів); РНОКПП; реквізити банку (назва, МФО (за наявності)), в якому обслуговується учасник та номер банківського рахунку (IBAN); e-mail учасника; інформацію про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку, що є порушенням вимог п. 3.3 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків, що є порушенням вимог п. 3.6 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку з обслуговуючого банку учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції, що є порушенням вимог п. 3.7 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість/ Витяг з реєстру платників єдиного податку, або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог п. 3.8, 3.9 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/3 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД, що є порушенням вимог п. 3.11 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. - Учасником не було надано діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства Ліцензію на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Учасником процедури закупівлі може бути наданий інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами), що є порушенням вимог п. 3.12 ч. 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. Г) Учасник не виконав вимоги ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД: - Учасником не було надано Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі, що є порушенням вимог ч. 4 Розділу І Додатку 2 до ТД. При цьому, учасником процедури закупівлі ФОП Штоппель І.Г. не було виправлено до 29 серпня 2020 - 11:12 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-21-002577-b) було розміщено замовником в електронній системі закупівель 28.08.2020 – 11:12) Таким чином, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г., враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що учасник процедури закупівлі ФОП Штоппель І.Г. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, тендерна пропозиція учасника ФОП Штоппель І.Г. не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині інших вимог, які Замовник включив в тендерну документацію, та умовам Технічної специфікації. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Штоппель І.Г. по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію на підставі абз.2, 3, 6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 2580501519 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Херсон, смт Антонівка, вул. Колодязна, 21-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Штоппель Ігор Геннадійович |
Телефон | +380505901908 |
Ел. пошта | mercuriyks@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3191118179 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Струнков Володимир |
Телефон | 380979970439 |
Ел. пошта | STRUNKOV777@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-21-002577-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 471 920.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 359.60 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 15 серпня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 00:03 |
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово) (код ДК 021:2015 - 60140000-1)Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock) (under code DK 021:2015 - 60140000-1)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
За фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Повна назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Круль Марина Васильевна (Moshun Nataliia Volodymyrivna) |
Телефон | +380487526090 |
Ел. пошта | MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA |