На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
960 378.15 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до Специфікації до Договору про поставку товару (Додаток 1)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41404192 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, Київська область, Київ, пров. Руслана Лужевського 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шульгін Віктор Станіславович |
Телефон | |
Ел. пошта | gimardllc@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-21-003460-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 960 378.15 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 21 липня, 15:52 |
---|
Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, одноразового використання)59244 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.07.2020 00:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
попередньої оплати в розмірі 50% від загальної вартості Товару шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника,протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
остаточний розрахунок в розмірі 50% від загальної вартості Товару здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі Товару (або видаткової накладної) та виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника а також за умови наявності податкової накладної Постачальника, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, Повітрофлотський проспект, 9 |
Ім'я |
Бондаренко Ігорь Миколайович |
Телефон | +0444659178 |
Ел. пошта | bondarenko@uz.gov.ua |