На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
783 756.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Відповідно до таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платників єдиного податку». Учасник надав замість витягу Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість. Даний документ не відповідає вимогам тендерної документації. Більше того? відповідно до Закону України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платників єдиного податку». Учасник надав замість витягу Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість. Даний документ не відповідає вимогам тендерної документації. Більше того? відповідно до Закону України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ
Код ЄДРПОУ | 05415852 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка, 38-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пархоменко Валентина Сергіївна |
Телефон | +380444076915 |
Ел. пошта | parhomenko@pharmacy.kiev.ua |
Відповідно до пп.1 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.2 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Оригінал або копія дійсного реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) МОЗ України (або уповноваженою ним установою) тільки з тими додатками, в яких вказані товари, що є предметом закупівлі (у разі якщо товар підлягає обов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства). Якщо товар не підлягає обов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства, учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист пояснення в довільній формі і скріплений підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вказаних документів. Якщо до закінчення строку дії реєстраційного посвідчення залишається менше 90 днів, надати завірену учасником копію документа, що підтверджує факт подання заяви на перереєстрацію». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Надати документ від виробника (представництва виробника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, згідно з вимогами Замовника, у вигляді авторизаційного листа (лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі та адресуватися Замовнику згідно оголошення). Вимога стосується товару, кількість якого становить від 200 одиниць виміру». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до п.8 Інших вимог Додатка 2 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Гарантійний лист від учасника в довільній формі з підтвердженням про наступне: у разі якщо товар виявляється неякісним, фальсифікованим, та незареєстрованим згідно інформації (Розпоряджень) Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, то заміна, повернення, знищення проводиться за рахунок постачальника, з обов’язковим зазначенням торгових назв препаратів, які пропонуються, їх кількостей, номерів та дат видачі реєстраційних посвідчень МОЗ України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до Таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Лист-згода щодо дозволу на обробку персональних даних за формою відповідно до Додатка № 6 до ТД». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.8 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 4 до ТД)». Учасник не надав документ. Вимога не виконана.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до пп.1 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.2 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Оригінал або копія дійсного реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) МОЗ України (або уповноваженою ним установою) тільки з тими додатками, в яких вказані товари, що є предметом закупівлі (у разі якщо товар підлягає обов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства). Якщо товар не підлягає обов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства, учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист пояснення в довільній формі і скріплений підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вказаних документів. Якщо до закінчення строку дії реєстраційного посвідчення залишається менше 90 днів, надати завірену учасником копію документа, що підтверджує факт подання заяви на перереєстрацію». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Надати документ від виробника (представництва виробника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, згідно з вимогами Замовника, у вигляді авторизаційного листа (лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі та адресуватися Замовнику згідно оголошення). Вимога стосується товару, кількість якого становить від 200 одиниць виміру». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до п.8 Інших вимог Додатка 2 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Гарантійний лист від учасника в довільній формі з підтвердженням про наступне: у разі якщо товар виявляється неякісним, фальсифікованим, та незареєстрованим згідно інформації (Розпоряджень) Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, то заміна, повернення, знищення проводиться за рахунок постачальника, з обов’язковим зазначенням торгових назв препаратів, які пропонуються, їх кількостей, номерів та дат видачі реєстраційних посвідчень МОЗ України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до Таблиці 2 Додатка 1 тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Лист-згода щодо дозволу на обробку персональних даних за формою відповідно до Додатка № 6 до ТД». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. Відповідно до пп.8 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники мають надати в складі тендерної пропозиції «Проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 4 до ТД)». Учасник не надав документ. Вимога не виконана.
Код ЄДРПОУ | 41753313 |
---|---|
Поштова адреса | 51925, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ЛЮБАВИЧСЬКОГО РЕБЕ, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Яна Турчіна |
Телефон | +380968274798 |
Ел. пошта | dneprofarmatsiya@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-21-004720-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 783 756.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 918.78 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 липня, 19:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 серпня, 19:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 00:03 |
Аукціон |
6 серпня, 12:14 Переглянути |
Початок аукціону: | 6 серпня, 11:53 |
Мезатон, р-н д/ін. 1% 1мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)500 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: phenylephrine, Phenylephrine |
Гепарин, р-н д/ін. 5мл №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)200 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: heparin, Heparin |
Інгаміст, р-н д/ін. 3мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)300 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: acetylcysteine, Acetylcysteine |
Бензилбензоат, емульсія 20% 50 г (джерело фінансування -кошти НСЗУ)100 флакон Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: benzyl benzoate, Benzyl benzoate |
Аміодарон, р-н д/ін. 50мг/мл 3мл №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)50 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: amiodarone, Amiodarone |
Тіопентал, ліоф. д/р-ну д/ін. 1,0 г (джерело фінансування -кошти НСЗУ)1000 флакон Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: thiopental, Thiopental |
Транексамова кислота, р-н д/ін. 100мг/мл 5мл №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)500 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: tranexamic acid, Tranexamic acid |
Тріомбраст, р-н д/ін. 76% 20 мл №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)8 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: diatrizoic acid, Diatrizoic acid |
Нітросорбід, табл. 10мг №40 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)200 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: isosorbide dinitrate, Isosorbide dinitrate |
Аміназин, р-н д/ін. 2,5% 2мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)100 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: chlorpromazine, Chlorpromazine |
Магнію сульфат, р-н д/ін. 25% 10мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)500 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: magnesium sulfate, Magnesium sulfate |
Еноксапарін, р-н д/ін. 0,4 мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)100 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: enoxaparin, Enoxaparin |
Декскетопрофен, р-н д/ін. 50мг/2мл 2 мл №10 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)300 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: dexketoprofen, Dexketoprofen |
Пантопразол, пор. д/р-ну д/ін. 40мг (джерело фінансування -кошти НСЗУ)2000 флакон Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: pantoprazole, Pantoprazole |
Пантопразол, табл. 40мг №14 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)100 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: pantoprazole, Pantoprazole |
Ондансетрон, р-н д/ін. 2мг/мл 4мл №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)300 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: ondansetron, Ondansetron |
Бісопрол, табл. 10 мг №30 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)100 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: bisoprolol, Bisoprolol |
Амброксол, р-н д/ін. 7/5мг/мл 2мл в амп №5 (джерело фінансування -кошти НСЗУ)300 пачка Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: ambroxol, Ambroxol |
Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00184945 |
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Доріченко Ольга Миколаївна |
Телефон | 380445276913 |
Ел. пошта | bsmp_pev1@ukr.net |