На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 888.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1, 3.1, 4.1 , 5.1 та 5.2 Таблиці № 1 Додатка № 1 до вимог предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції такі документи: - довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. - документальне підтвердження того, що Учасник закупівлі є (являється) виробником товару. - укладений договір або дилерський сертифікат або довіреність або дистриб’юторський лист від виробника товару або офіційного представника або офіційного імпортера виробника товару на території України, якщо учасник закупівлі являється представником, дилером або дистриб’ютором.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1, 3.1, 4.1 , 5.1 та 5.2 Таблиці № 1 Додатка № 1 до вимог предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції такі документи: - довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. - документальне підтвердження того, що Учасник закупівлі є (являється) виробником товару. - укладений договір або дилерський сертифікат або довіреність або дистриб’юторський лист від виробника товару або офіційного представника або офіційного імпортера виробника товару на території України, якщо учасник закупівлі являється представником, дилером або дистриб’ютором.
Код ЄДРПОУ | 3212502058 |
---|---|
Поштова адреса | 84121, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ , ВУЛИЦЯ БАТЮКА, будинок 20, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леонид Подушкин |
Телефон | +380500505585,+380680509758 |
Ел. пошта | w@tov.ooo |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-04-000739-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 888.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 488.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 25 серпня, 16:52 |
Елементи живлення для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго" Назва товарів номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 31411000-0 Лужні батареї1940 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31410000-3, Гальванічні елементи |
Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Даниленко Зоряна Василівна |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |