На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 723.68 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Скасовано
21 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 серпня, 00:01
Опис
невірно обрано процедуру закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-10-006973-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 723.68 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 753.62 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 серпня, 00:01 |
Початок аукціону: | 26 серпня, 15:00 |
Персональний комп'ютер - ноутбук (ДК 021:2015:30213000-5 Персональні комп’ютери)9 штука Адреса поставки: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресами підпорядкованих закладів замовника Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Джерело фінансування: місцевий бюджет
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38232158 |
Поштова адреса | 75200, Україна, Херсонська область, смт Чаплинка, вул. Паркова, 38 |
Ім'я |
Ірина Вадимівна Кравець |
Телефон | +380553822341 |
Ел. пошта | chapfgg2012@ukr.net |