На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
344 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Скасовано
24 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 серпня, 00:01
Опис
Виникла можливість в збільшенні очікуваної вартості закупівлі. В зв’язку з неможливим редагуванням плану закупівель прийнято рішення про відміну тендерної процедури закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-10-004449-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 344 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 440.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 серпня, 21:47 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 серпня, 21:47 |
Дата останніх змін | 24 серпня, 00:01 |
Початок аукціону: | 26 серпня, 13:22 |
Шкільні меблі для початкових класів "НУШ" (стіл-парта учнівський з полицею зі змінною висотою + стілець учнівський зі змінною висотою - відповідно від 3-ої та 5-ої ростових груп)235 штука Адреса поставки: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя 132 Строк: до 01.10.2020 21:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання рахунків та видаткових накладних, після фактичної поставки повару Покупцю, за умови відповідного фінансування. Фінансування здійснюється за рахунок Державного та місцевого бюджетів (співфінансування). Оплата за шкільні меблі буде здійснюватись згідно помісячного плану асигнувань, починаючи з серпня 2020 року по 01 листопада 2020 року
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145228 |
Поштова адреса | 66502, Україна, Одеська область, Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132 |
Ім'я |
Бабій Катерина Миколаївна ( ) |
Телефон | +380486422532 |
Ел. пошта | osvitalyb@ukr.net |