На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження: 32413, Україна, Хмельницька обл., Дунаєвецький р-н, смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19. Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Уточнюючий код 39310000-8
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-11-008206-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 268 931.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-03-001434-c, яке оприлюднене 03.07.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні), однак до участі у процедурі закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції. У зв’язку із цим, електронною системою закупівель автоматично 18 липня 2020 року відмінено торги на підставі ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 18 липня 2020 року. Проте, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні), тому було повторно розпочато проведення процедури закупівлі. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-20-001209-a, яке оприлюднене 20.07.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні). До участі у повторній процедурі закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції. Електронною системою закупівель автоматично 04 серпня 2020 року відмінено торги на підставі ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 04 серпня 2020 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні). п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевказане, запропоновано процедурою закупівлі на придбання «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні) зазначити - «Переговорна процедура закупівлі», яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). |
Дата останніх змін | 11 вересня, 15:40 |
---|
Плита електрична 6-комфорочна з жарочною шафою1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Марміти перших страв2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Сковорода електрична1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Машина посудомийна фронтальна1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
М`ясорубка електрична1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Картоплечистка1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Шафа холодильна середньо температурна/ низькотемпературна1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Морозильний лар1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставіст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дунаєвецька селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04406414 |
Поштова адреса | 32413, Україна, Хмельницька область, селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19 |
Ім'я |
Залагаєв Олександр Семенович ( ) |
Телефон | +380385871236 |
Ел. пошта | smtdun.rada@ukr.net |