На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар, що поставляється Продавцем, відповідає технічним стандартам. Претензії по кількості Товару, який передається за цим Договором, можуть бути пред'явлені Покупцем Продавцю тільки в письмовому вигляді не пізніше 1 календарного дня з моменту отримання Товару Покупцем та підписання Покупцем товаросупровідних документів та повинні супроводжуватися усіма підтверджуючими документами. Претензії щодо якості Товару, який передається за цим Договором, в тому числі і прихованих дефектів, можуть бути пред'явлені Покупцем Продавцеві протягом 12 місяців експлуатації Товару, за умови дотримання правил експлуатації.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-11-008422-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 11 серпня, 18:10 |
---|
Стелаж на 5 полиць 1300/400/18001 штука Адреса поставки: 63225, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с.Старовірівка, вул.Гагаріна, 35 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Стіл з бортом без полиці 1200/600/8504 штука Адреса поставки: 63225, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с.Старовірівка, вул.Гагаріна, 35 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Оплата за цим Договором здійснюється в Національній валюті України у безготівковій формі наступним чином: 100% від загальної суми Договору, сплачується Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів після поставки та передачі вказаного у Специфікації Товару та на підставі підписаної сторонами видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42707493 |
Поштова адреса | 63250, Україна, Харківська область, с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35 |
Ім'я |
Людмила Миколаївна Шабарова |
Телефон | +380661301962 |
Ел. пошта | osvita2020s@ukr.net |