На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
156 576.06 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги абзацу 5 пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка та подання пропозицій» вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не наклав електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 5.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції технічний паспорт або керівництво з експлуатації або сертифікат якості або сертифікат відповідності на товар, що пропонується до постачання. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 6.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання учасником закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4 розділу ІІІ вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції проєкт договору, що оформлений у відповідності з Додатком № 4 вимог до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги абзацу 5 пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка та подання пропозицій» вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не наклав електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 5.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції технічний паспорт або керівництво з експлуатації або сертифікат якості або сертифікат відповідності на товар, що пропонується до постачання. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 6.1. таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання учасником закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4 розділу ІІІ вимог до предмета закупівлі, а саме: учасник не завантажив у складі пропозиції проєкт договору, що оформлений у відповідності з Додатком № 4 вимог до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 39004175 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Краківська, буд.15/17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тимур Вадимович Фролов |
Телефон | +380674737729 |
Ел. пошта | timur@wcdesign.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-12-001194-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 156 576.06 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 560.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 серпня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 14:59 |
Візки для прибирання для філій ПрАТ «Укргідроенерго». Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 34911100-7 Ручні візки.18 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34910000-9, Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини |
Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Зоряна Даниленко Василівна |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |