На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Строк надання Послуг: відповідно до Календарного плану надання послуг (додаток 2 до Договору) та інших умов цього Договору Критерії оцінки тендерних пропозицій: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна (100%) з ПДВ Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 605 000 грн (шістсот п’ять тисяч гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації Місце надання послуг: бульвар Дружби народів, 28, Київ, 01103
Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Українські спеціальні системи» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано, зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2020 б/н, лист від 18.09.2020 з інформацією щодо надання відеопояснення можливостей функціоналу наявної технології керування бізнеспроцесами та опис можливостей функціоналу технології побудови програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами». Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності:Додаток 1.1, пункт 1, підпункт 3 - не продемонстровано ініціацію примірника бізнес-процесу за зовнішніми подіями. Додаток 1.1, пункт 1, підпункт 5 - не продемонстровано автоматичне та негайне застосування зроблених змін до виконання існуючих примірників бізнес-процесів. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 3 – не продемонстровано візуальне виділення (кольором тощо) завдань, які відповідають стану поточного етапу. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 4 – не продемонстровано відображення значень/відхилення параметрів етапу. Додаток 1.1, пункт 3, підпункт 2 – не продемонстровано роботу через тонкий клієнт модуля документообігу, що забезпечує повнофункціональну роботу користувачів через «тонкий клієнт» (програмний вебдодаток) з використанням одного із браузерів (Microsoft Edge, Internet Explorer, Mozilla FireFox, Google Chrome тощо). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі дій користувачів, часу їх реєстрації та роботи; належність до тієї чи іншої групи (ролі), ідентифікацію користувача в локальній обчислювальній мережі. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі переліку використаних користувачем функцій. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі документування процесу додавання, видалення або зміни значень об’єктів (за принципом: хто?, що?, коли?). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість аудиту дій користувачів та збору інформації про позаштатні ситуації у складі документування всіх збоїв і некоректного завершення роботи. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.6. – не продемонстровано налаштування (включно з фільтрацією за типами подій, датами, пов’язаними з керуванням бізнес-процесом), формування та отримання звітів щодо дій користувача та системних подій. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2 – не продемонстровано можливість створення нового шаблону документа або внесення до нього змін штатними засобами. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1. – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2. – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів, долучених до примірників бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами примірника бізнес-процесу (наприклад, справи про повну перевірку Суб’єкта закону). Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.4. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.6. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 2 – не продемонстровано ведення архіву (переліку/списку) створених раніше запитів за різними критеріями відбору. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 3 – не продемонстровано можливість параметризації запитів (використання раніше складених запитів у режимі задання нових значень). Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 1 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених довідників та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 2 – не продемонстровано можливість заповнення полів первинних документів на основі інформації з довідників шляхом введення інформації в полі документа з підказкою за першими символами та автоматичним заповненням при єдиному значенні. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 3 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 4 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до окремих примірників бізнес-процесу залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 2 – не продемонстровано роботу конструктора звітів на вибірку інформації за обраним звітом. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 1 – не продемонстровано механізми створення документів. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 2 – не продемонстровано механізм ручного та автоматичного призначення документів на виконавців.Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 3 – не продемонстровано механізм засвідчення електронних документів, у тому числі автоматичного, з використанням кваліфікованого електронного підпису. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 4 – не продемонстровано централізоване зберігання документів різних типів. Їх зв’язок з джерелом походження. ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано зокрема, довідку учасника про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.09.2020 б/н, лист-підтвердження про персонал, резюме, накази, сертифікат тощо та відповідні документи, що підтверджують досвід (договори). Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності: 1. У резюме начальника сектору спеціального зв’язку ДП «Українські спеціальні системи» Добронравова А.О. відсутня інформація щодо досвіду роботи за напрямом «Навчання користувачів». 2. Не надано резюме на підтвердження досвіду роботи: - «розробник бізнес додатків/програміст» для: Велігош Б.М.; Ковальчук Д.Л. та Сіренко О.О. - «Розробник баз даних» – Анякін О.В. - «Персонал для тестування ПЗ» – Сухих О.Б. - «Системний архітектор» – Гранкін І.С. - «Бізнес аналітик» – Балковий О.М.; Луцай Ю.С.; Федоров С.В. 3. В довідці про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.09.2020 б/н та наданих документах за напрямом «Проектний менеджер» (по працівнику Мельник О.А.) не зазначено інформацію про «досвід роботи в команді з розробки програмного забезпечення, що складається як мінімум з 5 (п’яти осіб)». ІІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано зокрема довідку від 18.09.2020 б/н, копію договору від 24.06.2019 № 39/19 укладеного між ДП «Українські спеціальні системи» та НАЗК, копію договору від 17.04.2020 № 110, укладеного між ДП «ІНФОТЕХ» та Головним сервісним центром МВС, копія договору від 06.03.2020 № 20-0159/2 укладеного між ДП «Українські спеціальні системи» та Державною установою «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Херсонській області», копії первинних документів та листи-відгуки щодо виконання таких договорів. У наданих учасником копіях договорів договорах відсутня інформація щодо підтвердження досвіду розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для автоматизації процесів управління справами, електронного архіву за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. ІV. Подана від імені субпідрядника ТОВ «Альфасофт» довіреність від 17.09.2020, яка підтверджує повноваження посадової особи представника учасника, складена російською мовою. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ДП «Українські спеціальні системи». Проте, у визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ДП «Українські спеціальн системи» не виправлено виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності. Відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Українські спеціальні системи» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано, зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2020 б/н, лист від 18.09.2020 з інформацією щодо надання відеопояснення можливостей функціоналу наявної технології керування бізнеспроцесами та опис можливостей функціоналу технології побудови програмного забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами». Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності:Додаток 1.1, пункт 1, підпункт 3 - не продемонстровано ініціацію примірника бізнес-процесу за зовнішніми подіями. Додаток 1.1, пункт 1, підпункт 5 - не продемонстровано автоматичне та негайне застосування зроблених змін до виконання існуючих примірників бізнес-процесів. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 3 – не продемонстровано візуальне виділення (кольором тощо) завдань, які відповідають стану поточного етапу. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 4 – не продемонстровано відображення значень/відхилення параметрів етапу. Додаток 1.1, пункт 3, підпункт 2 – не продемонстровано роботу через тонкий клієнт модуля документообігу, що забезпечує повнофункціональну роботу користувачів через «тонкий клієнт» (програмний вебдодаток) з використанням одного із браузерів (Microsoft Edge, Internet Explorer, Mozilla FireFox, Google Chrome тощо). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі дій користувачів, часу їх реєстрації та роботи; належність до тієї чи іншої групи (ролі), ідентифікацію користувача в локальній обчислювальній мережі. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі переліку використаних користувачем функцій. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість безперервного протоколювання дій користувачів та внутрішньосистемних подій у спеціальному журналі, у складі документування процесу додавання, видалення або зміни значень об’єктів (за принципом: хто?, що?, коли?). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість аудиту дій користувачів та збору інформації про позаштатні ситуації у складі документування всіх збоїв і некоректного завершення роботи. Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.6. – не продемонстровано налаштування (включно з фільтрацією за типами подій, датами, пов’язаними з керуванням бізнес-процесом), формування та отримання звітів щодо дій користувача та системних подій. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2 – не продемонстровано можливість створення нового шаблону документа або внесення до нього змін штатними засобами. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1. – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2. – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів, долучених до примірників бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами примірника бізнес-процесу (наприклад, справи про повну перевірку Суб’єкта закону). Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.4. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.6. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 2 – не продемонстровано ведення архіву (переліку/списку) створених раніше запитів за різними критеріями відбору. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 3 – не продемонстровано можливість параметризації запитів (використання раніше складених запитів у режимі задання нових значень). Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 1 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених довідників та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 2 – не продемонстровано можливість заповнення полів первинних документів на основі інформації з довідників шляхом введення інформації в полі документа з підказкою за першими символами та автоматичним заповненням при єдиному значенні. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 3 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 4 – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до окремих примірників бізнес-процесу залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 2 – не продемонстровано роботу конструктора звітів на вибірку інформації за обраним звітом. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 1 – не продемонстровано механізми створення документів. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 2 – не продемонстровано механізм ручного та автоматичного призначення документів на виконавців.Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 3 – не продемонстровано механізм засвідчення електронних документів, у тому числі автоматичного, з використанням кваліфікованого електронного підпису. Додаток 1.1, пункт 9, підпункт 4 – не продемонстровано централізоване зберігання документів різних типів. Їх зв’язок з джерелом походження. ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано зокрема, довідку учасника про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.09.2020 б/н, лист-підтвердження про персонал, резюме, накази, сертифікат тощо та відповідні документи, що підтверджують досвід (договори). Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності: 1. У резюме начальника сектору спеціального зв’язку ДП «Українські спеціальні системи» Добронравова А.О. відсутня інформація щодо досвіду роботи за напрямом «Навчання користувачів». 2. Не надано резюме на підтвердження досвіду роботи: - «розробник бізнес додатків/програміст» для: Велігош Б.М.; Ковальчук Д.Л. та Сіренко О.О. - «Розробник баз даних» – Анякін О.В. - «Персонал для тестування ПЗ» – Сухих О.Б. - «Системний архітектор» – Гранкін І.С. - «Бізнес аналітик» – Балковий О.М.; Луцай Ю.С.; Федоров С.В. 3. В довідці про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.09.2020 б/н та наданих документах за напрямом «Проектний менеджер» (по працівнику Мельник О.А.) не зазначено інформацію про «досвід роботи в команді з розробки програмного забезпечення, що складається як мінімум з 5 (п’яти осіб)». ІІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Українські спеціальні системи» надано зокрема довідку від 18.09.2020 б/н, копію договору від 24.06.2019 № 39/19 укладеного між ДП «Українські спеціальні системи» та НАЗК, копію договору від 17.04.2020 № 110, укладеного між ДП «ІНФОТЕХ» та Головним сервісним центром МВС, копія договору від 06.03.2020 № 20-0159/2 укладеного між ДП «Українські спеціальні системи» та Державною установою «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Херсонській області», копії первинних документів та листи-відгуки щодо виконання таких договорів. У наданих учасником копіях договорів договорах відсутня інформація щодо підтвердження досвіду розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для автоматизації процесів управління справами, електронного архіву за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. ІV. Подана від імені субпідрядника ТОВ «Альфасофт» довіреність від 17.09.2020, яка підтверджує повноваження посадової особи представника учасника, складена російською мовою. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ДП «Українські спеціальні системи». Проте, у визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ДП «Українські спеціальн системи» не виправлено виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності. Відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 32348248 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Іллєнка (Мельнікова) 83-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дегтяр Лілія Олександрівна |
Телефон | +380444814956 |
Ел. пошта | DP.USS2003@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» надано зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.09.2020 № 358/10/6-20, підтвердження наявності технології керування бізнес-процесами від 11.09.2020 № 358/10/12-20. Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 4 – не продемонстровано відображення значень/відхилення параметрів етапу (наприклад, фактичного часу виконання етапу у порівнянні з запланованим). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.5. – не продемонстровано документування всіх збоїв і некоректного завершення роботи. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1 – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів (у відео показано тільки призначення та заповнення атрибутів завантаженого документу, а не формування самого файлу документу за шаблоном та набором змінних). Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2 – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів (у відео показано тільки призначення та заповнення атрибутів завантаженого документу, а не формування самого файлу документу за шаблоном та набором змінних). ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» надано зокрема довідку про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.09.2020 № 358/10/7-20, резюме запропонованих фахівців від 11.09.2020 № 358/10/10-20 та відповідні документи, що підтверджують досвід (договори). Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності. 1. Відсутні документи, що підтверджують: - досвід запропонованого учасником конкретного працівника – Олійникова Ю.О. (проєктний менеджер) роботи в команді з розробки програмного забезпечення, що складається як мінімум з 5 (п’яти) осіб; - володіння українською мовою. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ТОВ «АЙКЮЖН ІТ». У визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» подано наступні інформацію та/або документи з виправленими невідповідностями, виявленими після розкриття тендерних пропозицій: - оновлене резюме Юлії Олейнікової, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 747/10/2-20; - довідку посилання на оновлені відео, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 474/10/1-20; - довідку посилання на оновлені відео, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 474/10/1-20; - копію диплому Олійникової Юлії Олександрівни від 01.03.1995 року КА № 900767; - копію наказу про призначення директора ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» Коробова В.М. від 22.09.2015 № 1-к; - копію протоколу установчих зборів ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 22.09.2015; - копію виписки з протоколу установчих зборів ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 22.09.2015; - копію наказу про надання відпустки директору ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» Коробову В.М. від 07.09.2015 № 23-кв; - копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 11.09.2015 № 11-09/2020. Зазначені інформація та/або документи, що подані учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» на вимогу замовника від 06.10.2020 під час усунення виявлених невідповідностей підписані службовою (посадовою) особою учасника – в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» Цибою О.В. Водночас, замовник у пункті 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачив вимогу щодо подання, шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format) у складі тендерної пропозиції «інформації та/або документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, згідно із додатком 2 до тендерної документації». Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником листа-гарантії про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», в тому числі всіх її складових, завантажені учасником в електронну систему закупівель відповідно до вимог Замовника від 06.10.2020 року, виявлено відсутність інформації та/або документів, що підтверджують відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 6 та 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо службової (посадової) особи ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» - заступника директора з комерційних питань Циби О.В., а саме: - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ____________ (зазначається ПІБ службової (посадової) особи Учасника), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі _______________ (зазначається ПІБ службової (посадової) особи Учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890, відомості з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України (відсутність (наявність) судимості; притягнення до кримінальної відповідальності) надаються на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства. Право на запит та отримання відомостей з персонально-довідкового обліку мають: державні органи, які здійснюють правоохоронні функції; суди всіх рівнів; органи державної влади та їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування у зв'язку зі здійсненням ними повноважень, визначених законодавством; фізичні особи. Відомості щодо осіб, в тому числі які підписали тендерну пропозицію, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не містяться у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним; не є публічною інформацією в розумінні частини 5 статті 17 Закону. Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» надано зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.09.2020 № 358/10/6-20, підтвердження наявності технології керування бізнес-процесами від 11.09.2020 № 358/10/12-20. Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності. Додаток 1.1, пункт 2, підпункт 4 – не продемонстровано відображення значень/відхилення параметрів етапу (наприклад, фактичного часу виконання етапу у порівнянні з запланованим). Додаток 1.1, пункт 4, підпункт 1.5. – не продемонстровано документування всіх збоїв і некоректного завершення роботи. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1 – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів (у відео показано тільки призначення та заповнення атрибутів завантаженого документу, а не формування самого файлу документу за шаблоном та набором змінних). Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2 – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів (у відео показано тільки призначення та заповнення атрибутів завантаженого документу, а не формування самого файлу документу за шаблоном та набором змінних). ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» надано зокрема довідку про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.09.2020 № 358/10/7-20, резюме запропонованих фахівців від 11.09.2020 № 358/10/10-20 та відповідні документи, що підтверджують досвід (договори). Під час розгляду документів були виявлені такі невідповідності. 1. Відсутні документи, що підтверджують: - досвід запропонованого учасником конкретного працівника – Олійникова Ю.О. (проєктний менеджер) роботи в команді з розробки програмного забезпечення, що складається як мінімум з 5 (п’яти) осіб; - володіння українською мовою. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ТОВ «АЙКЮЖН ІТ». У визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» подано наступні інформацію та/або документи з виправленими невідповідностями, виявленими після розкриття тендерних пропозицій: - оновлене резюме Юлії Олейнікової, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 747/10/2-20; - довідку посилання на оновлені відео, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 474/10/1-20; - довідку посилання на оновлені відео, підписане в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» від 07.10.2020 № 474/10/1-20; - копію диплому Олійникової Юлії Олександрівни від 01.03.1995 року КА № 900767; - копію наказу про призначення директора ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» Коробова В.М. від 22.09.2015 № 1-к; - копію протоколу установчих зборів ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 22.09.2015; - копію виписки з протоколу установчих зборів ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 22.09.2015; - копію наказу про надання відпустки директору ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» Коробову В.М. від 07.09.2015 № 23-кв; - копію протоколу загальних зборів учасників ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» від 11.09.2015 № 11-09/2020. Зазначені інформація та/або документи, що подані учасником ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» на вимогу замовника від 06.10.2020 під час усунення виявлених невідповідностей підписані службовою (посадовою) особою учасника – в.о. директора ТОВ «Айкюжн ІТ» Цибою О.В. Водночас, замовник у пункті 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачив вимогу щодо подання, шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format) у складі тендерної пропозиції «інформації та/або документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, згідно із додатком 2 до тендерної документації». Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасником листа-гарантії про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Однак під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», в тому числі всіх її складових, завантажені учасником в електронну систему закупівель відповідно до вимог Замовника від 06.10.2020 року, виявлено відсутність інформації та/або документів, що підтверджують відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 6 та 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо службової (посадової) особи ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» - заступника директора з комерційних питань Циби О.В., а саме: - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ____________ (зазначається ПІБ службової (посадової) особи Учасника), яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі _______________ (зазначається ПІБ службової (посадової) особи Учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890, відомості з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України (відсутність (наявність) судимості; притягнення до кримінальної відповідальності) надаються на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства. Право на запит та отримання відомостей з персонально-довідкового обліку мають: державні органи, які здійснюють правоохоронні функції; суди всіх рівнів; органи державної влади та їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування у зв'язку зі здійсненням ними повноважень, визначених законодавством; фізичні особи. Відомості щодо осіб, в тому числі які підписали тендерну пропозицію, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не містяться у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним; не є публічною інформацією в розумінні частини 5 статті 17 Закону. Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Код ЄДРПОУ | 40026988 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Європейська, б.43, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коробов Валерій Михайлович |
Телефон | +380442226060 |
Ел. пошта | bondar@iqusion.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2020 № 380, опис можливостей функціоналу наявної технології ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» та інформацію щодо надання відеопояснення можливостей функціоналу наявної технології Учасника від 18.09.2020 № 382 згідно з вимогами , наведеними в додатку 1.1 до тендерної документації. ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку від 18.09.2020 № 385, копію договору від 29.10.2019 № 7223 укладеного між ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» та ДП «ІНФОТЕХ», копії первинних документів та листи-відгуки до аналогічних договорів. Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: І. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2. – не продемонстровано можливість створення нового шаблону документа або внесення до нього змін штатними засобами. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1. – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2. – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів, долучених до примірників бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами примірника бізнес-процесу (наприклад, справи про повну перевірку Суб’єкта закону). Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.4. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.6. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 2. – не продемонстровано ведення архіву (переліку/списку) створених раніше запитів за різними критеріями відбору. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 3. – не продемонстровано можливість параметризації запитів (використання раніше складених запитів у режимі задання нових значень). Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 1. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених довідників та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 2. – не продемонстровано можливість заповнення полів первинних документів на основі інформації з довідників шляхом введення інформації в полі документа з підказкою за першими символами та автоматичним заповненням при єдиному значенні. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 3. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 4. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до окремих примірників бізнес-процесу залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 1. – не продемонстровано роботу конструктора звітів для створення та експортування звітів за заданими параметрами. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 2. – не продемонстровано роботу конструктора звітів на вибірку інформації за обраним звітом. ІІ. У наданій учасником копії договору відсутня інформація, яка може підтвердити досвід розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для автоматизації процесів управління справами, електронного архіву, електронного документообігу за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології». У визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» подано наступні інформацію та/або документи з виправленими невідповідностями, виявленими після розкриття тендерних пропозицій: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 06.10.2020 № 385/1; - копії договору про закупівлю від 28.12.2018 № 103/18, укладеного між Міністерством екології та природних ресурсів України та ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», актів приймання-передачі послуг та акту здачі-приймання послуг із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите дозвілля» до нього та копію листа про виконання договору від 28.12.2018 № 103/18; - посилання на відео від 06.10.2020 № 385/3; - лист супровідний від 06.10.2020 № 385/2. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», в тому числі тих, які подані учасником на вимогу замовника від 06.10.2020 року, були виявлені такі невідповідності. У інформації та/або документах, що подані ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» під час усунення виявлених невідповідностей не продемонстровано: 1. Наскрізний пошук примірників бізнес-процесу, долучених до них документів, документів в модулі документообігу за такими параметрами перевірки: - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу (пункт 6, підпункт 1.1. додатку 1.1. до тендерної документації); - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу (пункт 6, підпункт 1.4. додатку 1.1. до тендерної документації); - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу (пункт 6, підпункт 1.5. додатку 1.1. до тендерної документації); - не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою) (пункт 6, підпункт 1.6. до тендерної документації). 2. Роботу з довідниками та розподіл прав доступу за таким параметром перевірки: - забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача (пункт 7, підпункт 3. додатку 1.1. до тендерної документації). Також, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції, з урахуванням завантажених у електронну систему закупівель документів на вимогу замовника від 06.10.2020 року, учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку від 18.09.2020 № 385, довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 06.10.2020 № 385/1, копію договору від 29.10.2019 № 7223, укладеного між ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» та ДП «ІНФОТЕХ», копію договору про закупівлю від 28.12.2018 № 103/18, укладеного між Міністерством екології та природних ресурсів України та ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», копії первинних документів та листи-відгуки до аналогічних договорів. У наданих учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» копіях договорів відсутня інформація, що може підтвердити досвід розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для електронного документообігу, електронного архіву (відповідь замовника щодо тлумачення поняття архіву наведена в системі електронних закупівель до цієї процедури закупівлі 04 вересня 2020 о 15:43) за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. Таким чином, беручи до уваги усі інформацію та/або документи, які подані учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», у тому числі відповідно до вимоги замовника від 06.10.2020 року, у складі його тендерної пропозиції, виявлено відсутність інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації, а саме: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» встановлено: І. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2020 № 380, опис можливостей функціоналу наявної технології ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» та інформацію щодо надання відеопояснення можливостей функціоналу наявної технології Учасника від 18.09.2020 № 382 згідно з вимогами , наведеними в додатку 1.1 до тендерної документації. ІІ. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку від 18.09.2020 № 385, копію договору від 29.10.2019 № 7223 укладеного між ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» та ДП «ІНФОТЕХ», копії первинних документів та листи-відгуки до аналогічних договорів. Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: І. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2. – не продемонстровано можливість створення нового шаблону документа або внесення до нього змін штатними засобами. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.1. – не продемонстровано створення документів у бізнес-процесах на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 5, підпункт 2.2. – не продемонстровано створення документів у модулі документообігу на базі створених шаблонів. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.1. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.2. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів, долучених до примірників бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.3. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами примірника бізнес-процесу (наприклад, справи про повну перевірку Суб’єкта закону). Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.4. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.5. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 1.6. – не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 2. – не продемонстровано ведення архіву (переліку/списку) створених раніше запитів за різними критеріями відбору. Додаток 1.1, пункт 6, підпункт 3. – не продемонстровано можливість параметризації запитів (використання раніше складених запитів у режимі задання нових значень). Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 1. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених довідників та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 2. – не продемонстровано можливість заповнення полів первинних документів на основі інформації з довідників шляхом введення інформації в полі документа з підказкою за першими символами та автоматичним заповненням при єдиному значенні. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 3. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 7, підпункт 4. – не продемонстровано роботу механізму забезпечення доступу користувачів до окремих примірників бізнес-процесу залежно від наявних прав користувача. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 1. – не продемонстровано роботу конструктора звітів для створення та експортування звітів за заданими параметрами. Додаток 1.1, пункт 8, підпункт 2. – не продемонстровано роботу конструктора звітів на вибірку інформації за обраним звітом. ІІ. У наданій учасником копії договору відсутня інформація, яка може підтвердити досвід розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для автоматизації процесів управління справами, електронного архіву, електронного документообігу за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. 06 жовтня 2020 року, відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону, Національним агентством з питань запобігання корупції було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подані ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології». У визначений електронною системою закупівель відповідно до Закону строк – протягом 24 годин з моменту розміщення Національним агентством з питань запобігання корупції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначених інформації та/або документах ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» подано наступні інформацію та/або документи з виправленими невідповідностями, виявленими після розкриття тендерних пропозицій: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 06.10.2020 № 385/1; - копії договору про закупівлю від 28.12.2018 № 103/18, укладеного між Міністерством екології та природних ресурсів України та ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», актів приймання-передачі послуг та акту здачі-приймання послуг із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите дозвілля» до нього та копію листа про виконання договору від 28.12.2018 № 103/18; - посилання на відео від 06.10.2020 № 385/3; - лист супровідний від 06.10.2020 № 385/2. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», в тому числі тих, які подані учасником на вимогу замовника від 06.10.2020 року, були виявлені такі невідповідності. У інформації та/або документах, що подані ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» під час усунення виявлених невідповідностей не продемонстровано: 1. Наскрізний пошук примірників бізнес-процесу, долучених до них документів, документів в модулі документообігу за такими параметрами перевірки: - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за реквізитами документів у модулі документообігу (пункт 6, підпункт 1.1. додатку 1.1. до тендерної документації); - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів у модулі документообігу (пункт 6, підпункт 1.4. додатку 1.1. до тендерної документації); - можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом документів, долучених до примірника бізнес-процесу (пункт 6, підпункт 1.5. додатку 1.1. до тендерної документації); - не продемонстровано можливість пошуку (включно з повнотекстовим) та фільтрації інформації за вмістом сканованих документів українською мовою) (пункт 6, підпункт 1.6. до тендерної документації). 2. Роботу з довідниками та розподіл прав доступу за таким параметром перевірки: - забезпечення доступу користувачів до визначених документів модуля документообігу та відповідних полів залежно від наявних прав користувача (пункт 7, підпункт 3. додатку 1.1. до тендерної документації). Також, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції, з урахуванням завантажених у електронну систему закупівель документів на вимогу замовника від 06.10.2020 року, учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надано зокрема довідку від 18.09.2020 № 385, довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 06.10.2020 № 385/1, копію договору від 29.10.2019 № 7223, укладеного між ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» та ДП «ІНФОТЕХ», копію договору про закупівлю від 28.12.2018 № 103/18, укладеного між Міністерством екології та природних ресурсів України та ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», копії первинних документів та листи-відгуки до аналогічних договорів. У наданих учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» копіях договорів відсутня інформація, що може підтвердити досвід розробки та впровадження програмного забезпечення (інформаційної системи) для електронного документообігу, електронного архіву (відповідь замовника щодо тлумачення поняття архіву наведена в системі електронних закупівель до цієї процедури закупівлі 04 вересня 2020 о 15:43) за допомогою гнучкого конструктора бізнес-процесів. Таким чином, беручи до уваги усі інформацію та/або документи, які подані учасником ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», у тому числі відповідно до вимоги замовника від 06.10.2020 року, у складі його тендерної пропозиції, виявлено відсутність інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації, а саме: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Код ЄДРПОУ | 35508814 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, Київська область, Київ, вулиця Горького |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондарчук Віталій Михайлович |
Телефон | +380442904117 |
Ел. пошта | m.belai@kitsoft.kiev.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30116577 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 02072, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ЄЛИЗАВЕТИ ЧАВДАР, будинок 5, офіс 212 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Макей Ірина |
Телефон | 0445859070внутр.280 |
Ел. пошта | MAKEI@IT.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 16400836 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького, 4а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мокряков Артем Миколайович |
Телефон | +380442995822 |
Ел. пошта | a.mokryakov@infoplus.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-18-000001-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 101 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 605 000.00 UAH |
Період уточнень | до 11 вересня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 01:08 |
Аукціон |
6 листопада, 15:21 Переглянути |
Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»Services for the development, delivery, and implementation of information and telecommunications system «Case Management System»1 послуга Адреса поставки: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28 Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 “Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду”, Замовник здійснює у 2020 році попередню оплату Послуг у розмірі 100% від загальної вартості Послуг, яка визначена в Протоколі погодження договірної ціни (Додаток З до Договору) протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами цього договору строком на 365 днів (12 (дванадцять)) календарних місяців на небюджетний рахунок, відкриті на ім'я Виконавця в органах Державної казначейської служби України
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40381452 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Ім'я |
Галина Яковлева |
Телефон | +380442000642 |
Ел. пошта | h.yakovleva@nazk.gov.ua |